AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 kunne du tenke seg å møte for en kopp kaffe eller en øl? Anonymkode: e3cc6...128
Arabella Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 (endret) Her er én av legio tråder om emnet: Hvilken KG-bruker ville du tatt en kopp kaffe med? Endret 22. juni 2016 av Arabella
skruf Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg kunne tenkt meg å tatt et glass vin med @Arabella jeg Det tror jeg ville blitt en koselig stund. Ser for meg at vi hadde dukket opp på et avtalt utested, litt småklein stemning siden vi ikke kjenner hverandre, så hadde jeg sagt ett eller annet småteit og hun hadde svart... Og da hadde deg vært gjort og vi hadde skravlet sammen om musikk vi liker, bøker vi leser, komplimenter til hverandre, snakking om barna våre, hva vi har til interesser.. Jeg vet vi ikke bor i samme by Arabella, men det hadde vært kjekt
Arabella Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Jeg kunne tenkt meg å tatt et glass vin med @Arabella jeg Det tror jeg ville blitt en koselig stund. Ser for meg at vi hadde dukket opp på et avtalt utested, litt småklein stemning siden vi ikke kjenner hverandre, så hadde jeg sagt ett eller annet småteit og hun hadde svart... Og da hadde deg vært gjort og vi hadde skravlet sammen om musikk vi liker, bøker vi leser, komplimenter til hverandre, snakking om barna våre, hva vi har til interesser.. Jeg vet vi ikke bor i samme by Arabella, men det hadde vært kjekt Så koselig det ville vært, Skruf! Vi "kjenner" hverandre litt fra tidligere, om du husker det. Jeg har fått mange gode råd av deg. Jeg håper du har det bra der du er, om det er i Norge eller et annet kontinent. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Kan jeg få være med? Anonymkode: e8154...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå