Gå til innhold

Ryggraden synes så godt. Noen topper som kan skjule dette?

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Alltid når jeg går i korte topper, bemerker folk dette. Noen topper man kan gå med som er fine, men som ikke viser dette så godt? Vil jo gå med topper siden det er sommer!

Takker for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, det er vel bare å finne en modell som skjuler det du måtte føle for å skjule, eller?

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Joda, har spurt om hjelp i butikker og sånt, men synes ikke de gir noe godt svar, annet enn: "du får slutte å gå i topper da"... Så, tenkte kanskje noen her kunne gi noen bedre tips...

Skrevet

Ser ikke helt problemstillingen her jeg, Ice_White.

Hva slags svar er det du kan få på det egentlig?

Skal du skjule ryggraden må du vel nødvendigvis gå med litt lengre topper, da. Du kan ikke akkurat banke den inn i ryggen... :P

Om du f.eks. er så mager at ryggraden stikker ut så det er "mindre pent", jobber du sikkert med saken. Og i mellomtiden betyr det vel ikke så mye om andre mener du burde skjule det?

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet
Ser ikke helt problemstillingen her jeg, Ice_White.

Hva slags svar er det du kan få på det egentlig?

Jeg kan få svar fra en som har et lignende problem. Om det er f.eks noen topper som er stramme, men som ja.. ikke sitter sååå stramt på ryggen.

Skal du skjule ryggraden må du vel nødvendigvis gå med litt lengre topper, da. Du kan ikke akkurat banke den inn i ryggen... :P

Måtte nesten le litt nå :ler::ler: Man KAN sikkert.. :blunke:

Om du f.eks. er så mager at ryggraden stikker ut så det er "mindre pent", jobber du sikkert med saken. Og i mellomtiden betyr det vel ikke så mye om andre mener du burde skjule det?

Andres mening betyr mye for meg. Jeg later som den ikke gjør det, men det gjør den. :roll: :-?

Gjest Duchess
Skrevet

Prøv å finn noen som ikke er så ettersittende da ?

Skjønner ikke helt problemet jeg heller, er du så tynn at ryggraden stikker fram, og det plager deg at folk kommentarer dette, finn deg topper som skjuler mer da?

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg med hvilke topper du skal velge kjære Ice-White, men jeg har noen tips om hvordan ryggraden skal synes mindre:

Hvis du er lut i ryggen synes ryggraden veldig godt. Husk på å rette deg opp, skuldrene bakover og puppene frem! :lol:

Dessuten så kan du begynne å trene ryggen på et helsestudio. Du vil da få et tynt lag med muskler som fyller ut rundt ryggraden slik at den ikke stikker like mye ut.

Lykke til Ice-White!

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Takk, Litago.

Ja, jeg går kanskje ikke så rett i ryggen nei.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...