Gjest Tom/Loki Skrevet 23. juni 2016 #21 Skrevet 23. juni 2016 Om du har lyst å date en afrikansk jente, så må du jo bare det, det er vell ingen som nekter deg det?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #22 Skrevet 23. juni 2016 Nei, jeg synes ikke brun hud og stålullhår er fint Anonymkode: c71cf...618 2
Okapi Skrevet 23. juni 2016 #23 Skrevet 23. juni 2016 Spørs jo helt hva du legger i afrikansk. Mener du i praksis norsk, altså kanskje både født og oppvokst her? Absolutt, ikke noe problem det. Men faktisk afrikansk, altså nylig flyttet hit, eller fortsatt boende i Afrika? Det er mindre sannsynlig. Spørs jo selvsagt litt på hvor hun kommer fra, men ser for meg at kulturforskjellene hadde vært ganske store.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #24 Skrevet 23. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du går faktisk rundt og tror alle afroamerikanere/afrikanere har totalt annet kuktur enn deg?? Alle i Afrika,USA , at de går rundt og snøfser som neandertalere? HAHA snakk om å røpe seg som en støing! Anonymkode: 95676...030 Ingen har kalt afrikanere for neandertalere. (Afrikanere er jo strengt tatt de eneste som ikke stammer fra neandertalere, så morsomt ordvalg) Men det er forskjell på kulturer, det kan du ikke nekte for. Noen er åpne, tilpasningsdyktige, nysgjerrige og for dem kan en kjæreste fra en annen kultur være midt i blinken, mens andre er mer hjemmekjære vanedyr som trives med det de allerede kjenner og drømmedama er en de gikk på ungdomsskole med. Ikke noe galt i det. Anonymkode: 65fe5...c5f 1
WubWub Skrevet 23. juni 2016 #25 Skrevet 23. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh..... "kulturelle sfære "?. Dette er ikke akkurat ordene til en bereist herremann. Jeg treffer folk hvor som helst i verden som jeg har mer til felles med enn en støing fra gokk til tross for det hellige (....) felles opphavet i lille Norge. Trodde du ikke det eksisterer folk i Afrika som har høyere utdannelse, at folk i USA mange steder er tusen ganger mer bevisste og opplyste , for å ikke glemmer kulere, mer oppdatert på musikk, kultur og teknologi enn onkel Bjørnar fra Norge? Var det jeg reagerte på og svarte på. Men så leste jeg ikke innlegget feil. Anonymkode: 95676...030 Nei har bare vært i 27 land, det er kanskje ikke nok til å kalle seg bereist. Og ja man kan treffe på opplyste mennesker stort sett verden over men det forandrer ikke det faktum at noen mennesker foretrekker date mennesker som deler egen kultur. Store kulturelle forskjeller er ikke alltid optimalt for en relasjon. Som sagt er det ikke din jobb å dømme andres preferanser. La nå folk få like hvem de vil uten at du skal legge deg opp i det 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #26 Skrevet 23. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er Afrikansk jente, lykkelige gift med norsk mann. Tror mannen min er passe fornøyd 😉 Anonymkode: 6e2a5...fdd Savner du ikke afrikanske menn med grovt utstyr? Anonymkode: c8f66...cd0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #27 Skrevet 23. juni 2016 Jeg dater kun innen min egen rase.. Anonymkode: 82695...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #28 Skrevet 23. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner du ikke afrikanske menn med grovt utstyr? Anonymkode: c8f66...cd0 Nei. Min mann har mer enn nok for meg Anonymkode: 6e2a5...fdd 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #29 Skrevet 23. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du går faktisk rundt og tror alle afroamerikanere/afrikanere har totalt annet kuktur enn deg?? Alle i Afrika,USA , at de går rundt og snøfser som neandertalere? HAHA snakk om å røpe seg som en støing! Anonymkode: 95676...030 Han sa jo at mørkhudede med vestlig kultur var greit. Jeg skjønner ikke helt hva det er du argumenterer mot... Anonymkode: 61d86...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #30 Skrevet 23. juni 2016 Nei takk. Synes ikke mørkhudede underliv er pene Anonymkode: f3e84...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #31 Skrevet 23. juni 2016 Jupp. Hudfarge har ikke noe å si for meg! Anonymkode: c0a1d...7a2 1
Mari Y Skrevet 1. august 2016 #32 Skrevet 1. august 2016 Den 22.6.2016 at 23.59, Evans skrev: Hva jeg syns om mørke afrikanske jenter? De er jenter som jeg kan forelske meg i på lik linje med hvite etnisk norske jenter, asiatere eller arabere. Kom med de, og jeg kan falle for de så lenge personligheten og interessene er det jeg søker. Fargen på huden er som fargen på håret. Jeg hadde en periode hvor jeg trodde jeg bare kunne falle for blonde jenter, det er jo så fint med blondt hår! Men så kom det ei med brunt krøllete hår og kapra hjerte mitt, og min teori om mitt eget følelsesliv ble knust så det sang etter. De er smellvakre, noen av disse arabiske, persiske og pakistanske jentene, så skjønner godt at gutter har et godt øye til dem. Det gjelder enkelte afrikanske kvinner, også. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #33 Skrevet 1. august 2016 Den Wednesday, June 22, 2016 at 0.12, AnonymBruker skrev: Så du går faktisk rundt og tror alle afroamerikanere/afrikanere har totalt annet kuktur enn deg?? Alle i Afrika,USA , at de går rundt og snøfser som neandertalere? HAHA snakk om å røpe seg som en støing! Anonymkode: 95676...030 USA???? Det var vel snakk om afrikanere? Anonymkode: 552bc...73f
Mari Y Skrevet 1. august 2016 #34 Skrevet 1. august 2016 Den 22.6.2016 at 0.12, AnonymBruker skrev: Så du går faktisk rundt og tror alle afroamerikanere/afrikanere har totalt annet kuktur enn deg?? Alle i Afrika,USA , at de går rundt og snøfser som neandertalere? HAHA snakk om å røpe seg som en støing! Anonymkode: 95676...030 Nå er jeg temmelig overbevist om at afro-amerikanere er mer like europeere ift kultur enn afrikanere, da de er fra USA. Men det er bare min gjetning.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #36 Skrevet 2. august 2016 Den 6/23/2016 at 1.14, AnonymBruker skrev: Hva er en støing? Anonymkode: ab551...71f En som aldri drar noe som helst sted. Velkjent uttrykk, lærte det av en eks fra liten bygd. Anonymkode: 95676...030
ajarRun Skrevet 2. august 2016 #37 Skrevet 2. august 2016 Den 23.6.2016 at 11.31, 2Bhonest skrev: Nei fysj og bevares. Datet noe slikt.... [/sarcasme] Jeg rapporterte innlegget ditt for avsporing. Gillian er fra Honduras, hun er ikke afrikansk... Du bommet med flere tusen kilometer. Det blir som å poste et bilde av Julie Bergan og si "denne afrikaneren kunne jeg tenkt meg å date". Dessuten er det vel smårasistisk å anta at alle med litt farge er afrikanere? Jeg kunne helt klart datet Yolandi, og hun er jo afrikansk. Dena Kaplan er jo også litt søt da. 1
Raven Emerald Skrevet 3. august 2016 #38 Skrevet 3. august 2016 Ryddet for personangrep, hatefullt utsagn, og svar til dette. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #39 Skrevet 3. august 2016 Dere er patetiske...TS datert hva du vil. Ingen har noe med det. Om du datert en ape eller en mann, or som what. Farge og alt dette er bare intet. Husk å se etter personlighet I hva du datert da 😊 Anonymkode: b15f5...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #40 Skrevet 4. august 2016 Nei. Det ville jeg ikke gjort. Men mange asiatere er fine. Muslimer kommer man ikke til. Ikke er det så farlig heller Anonymkode: a32aa...c02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå