Gå til innhold

Tenner gutter/ menn på eldre damer?

Fremhevede innlegg

Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet
Den ‎26‎.‎06‎.‎2016 at 4.26, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 34 år og merker stor interesse fra gutter i begynnelsen av 20 åra;) Ser langt yngre ut en det jeg er og merker guttene blir extra gira når jeg forteller dem alderen min og at jeg har barn. De vil ha milfs☺️ Selvsagt blir jeg smigret over oppmerksomheten fra disse guttene og har virkelig fått øyne opp for hvor deilige guttene er i den alderen :) Dusse guttene sier der samme hele gjengen: alder er bare et tall;)

Anonymkode: a47ca...892

Alder er bare et tall til tross for at du hevder du blir mer ettertraktet desto eldre du blir? Det er nok mer det at det er lettere å sjarmere kvinner opp i årene enn jevngamle når man er ung og lovende. Det at dere mest sannsynlig er ferdig med barn og generelt er lettere å få sex uten forpliktelser med. Som noen andre sa det, menn tenner på kvinner generelt og gjerne kvinner det er minst mulig styr med. Kvinner opp i årene blir rett og slett ansett som enklere å få seg noe fra, samt at man som 20 år gammel mann blir verdsatt høyere, mens de jevngamle jentene er mer opptatt av hva de kan melke ut av å være kvinner i sin prime blant mer ressurssterke menn enn å ha seg med mer ressurssvake 20 år gamle gutter.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Alder er bare et tall til tross for at du hevder du blir mer ettertraktet desto eldre du blir? Det er nok mer det at det er lettere å sjarmere kvinner opp i årene enn jevngamle når man er ung og lovende. Det at dere mest sannsynlig er ferdig med barn og generelt er lettere å få sex uten forpliktelser med. Som noen andre sa det, menn tenner på kvinner generelt og gjerne kvinner det er minst mulig styr med. Kvinner opp i årene blir rett og slett ansett som enklere å få seg noe fra, samt at man som 20 år gammel mann blir verdsatt høyere, mens de jevngamle jentene er mer opptatt av hva de kan melke ut av å være kvinner i sin prime blant mer ressurssterke menn enn å ha seg med mer ressurssvake 20 år gamle gutter.

Bla bla bla...

Anonymkode: cceff...088

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nok mange unge gutter so drømmer om en eldre dame, en såkalt milf. Men det stopper nok med sex, de færreste vil vel innlede et forhold til en 10-20 år eldre kvinne.

Var nok der selv en gang, husker jeg hadde sex med ei på 50 når jeg var i begynnelsen av tjuåra. Ble med henne på hotellrommet på et julebord, En helt absurd stiuasjon der jeg lå mellom bena på den godt voksne bestemoren å slukket fitte hennes mens hun stønnet høylytt. Var innmari flaut for oss begge dagen etter, det ble med den ene gangen.

Anonymkode: 66e83...f4b

Skrevet
Den 2. juli 2016 at 9.03, AnonymBruker skrev:

Volvo PV?

Anonymkode: 3a548...ee5

PuleVenn... Var det så vanskelig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnnoM86 skrev:

PuleVenn... Var det så vanskelig?

Skjønte den heller ikke. Normale folk sier da FF.

Anonymkode: e4d81...095

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om kjempe mange gutter mellom 20 og 27 som liker voksne kvinner. Jeg er selv 23 og jente.

Anonymkode: e4d81...095

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den Sunday, July 03, 2016 at 3.01, AnonymBruker skrev:

Er nok mange unge gutter so drømmer om en eldre dame, en såkalt milf. Men det stopper nok med sex, de færreste vil vel innlede et forhold til en 10-20 år eldre kvinne.

Var nok der selv en gang, husker jeg hadde sex med ei på 50 når jeg var i begynnelsen av tjuåra. Ble med henne på hotellrommet på et julebord, En helt absurd stiuasjon der jeg lå mellom bena på den godt voksne bestemoren å slukket fitte hennes mens hun stønnet høylytt. Var innmari flaut for oss begge dagen etter, det ble med den ene gangen.

Anonymkode: 66e83...f4b

Tenner meg syykt mye. Ei dame på 49 ga meg  den beste sexen ever og fikk mine livs orgasmer med henne. Hun viste akkurat hva hun skulle gjøre med meg å jeg stønna som en gal hver gang jeg fikk orgasme☺

Skrevet

Jeg tenner på både yngre, jevngamle, og eldre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...