Gå til innhold

Tenner gutter/ menn på eldre damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en kvinne tidlig i tjueårene, og er i et relativt nytt forhold. Min kjæreste har en kollega som er veldig pen og flørtete, men hun er minst 10 år eldre enn oss, dvs i 30- årene. Hun er gift og har barn. Jeg føler igrunn ikke henne som noen trussel, da hun er så mye eldre. Tenker at gutter på min egen alder foretrekker unge kvinner.. Men så vet jeg jo at mange tenner på "milfs", så i det siste har jeg blitt litt usikker. En felles kamerat av oss spøkte om at han hadde lyst på kollegaen til kjæresten min, og sa at min kjæreste var heldig som jobbet med henne. Etter dette har jeg begynt å lure... Er det sånn at det er vanlig for 20- årige menn å ha lyst på kvinner på 30-40 år?..

Anonymkode: e9336...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig individuelt.

Skrevet

Det er din kjærestes evne til å være utro du skal se på som en trussel, ikke andre damer... 
Om du tror de kommer til å ha sex, hva tror du da om yngre jenter han møter på byen? Om du tror han er en tro person, så er det ingen trusler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, blæddi skrev:

Det er din kjærestes evne til å være utro du skal se på som en trussel, ikke andre damer... 
Om du tror de kommer til å ha sex, hva tror du da om yngre jenter han møter på byen? Om du tror han er en tro person, så er det ingen trusler.

Ja, men hun sender flørtete meldinger og drøye snaps. Jeg har hele tiden tenkt at hun er helt uaktuell for min kjæreste, siden hun er så mye eldre. Har liksom ikke tenkt at en fyr på 20 vil ha ei oppi 30- åra. Så har ikke vært sjalu, bare tenkt at hun er oppmerksomhetssyk. Men etter kompisen vår sa det om henne, har jeg begynt å lure. Samtidig har jeg aldri før fått inntrykk at av eldre damer er så veldig attraktivt for gutter på min egen alder. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv en kvinne tidlig i tjueårene, og er i et relativt nytt forhold. Min kjæreste har en kollega som er veldig pen og flørtete, men hun er minst 10 år eldre enn oss, dvs i 30- årene. Hun er gift og har barn. Jeg føler igrunn ikke henne som noen trussel, da hun er så mye eldre. Tenker at gutter på min egen alder foretrekker unge kvinner.. Men så vet jeg jo at mange tenner på "milfs", så i det siste har jeg blitt litt usikker. En felles kamerat av oss spøkte om at han hadde lyst på kollegaen til kjæresten min, og sa at min kjæreste var heldig som jobbet med henne. Etter dette har jeg begynt å lure... Er det sånn at det er vanlig for 20- årige menn å ha lyst på kvinner på 30-40 år?..

Det er veldig vanlig ja

Anonymkode: 20144...a35

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er i hvert fall vanlig blant mine kompiser.

Anonymkode: 71309...3bc

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt liker vi eldre damer. Sexy eldre damer har vært mange menns drøm fra de har vært tenåringer. Er helt vanlig å like det.

• Liker 3
Skrevet

Håper ikke at gutter/menn tenner på eldre damer, det er jo tross ulovlig å tenne på folk  "uten særlig god grunn" Så nei håper ikke han kjæresten din driver å tenne på folk/kolleger!!

• Liker 1
Skrevet

Har skrevet litt på ett annet forumsted.. å blir stadig kontaktet av gutter på 24-27, som viser sin interesse... Jeg er bevisst min alder på 39.. og har ikke interesse av de😐

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja får mld fra gutter helt ned i 14 årsalderen, så det er normalt at de liker eldre jenter :)

AnonymBruker
Skrevet

Klart de kan like damer som er eldre enn dem, så lenge de er fine. Tror du menn i 20-årene ville sagt nei til en natt med Jennifer Lopez eller Angelina Jolie fordi de er "for gamle"? Noen ganger er damer i 30-40-årene mer sensuelle enn yngre kvinner.

Anonymkode: db822...67d

• Liker 4
Skrevet

Noen damer er som vin jo eldre jo bedre så lenge de er under 40 da!!

• Liker 1
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hun sender flørtete meldinger og drøye snaps. Jeg har hele tiden tenkt at hun er helt uaktuell for min kjæreste, siden hun er så mye eldre. Har liksom ikke tenkt at en fyr på 20 vil ha ei oppi 30- åra. Så har ikke vært sjalu, bare tenkt at hun er oppmerksomhetssyk. Men etter kompisen vår sa det om henne, har jeg begynt å lure. Samtidig har jeg aldri før fått inntrykk at av eldre damer er så veldig attraktivt for gutter på min egen alder. 

Sender hun flørtete og drøye snaps til kjæresten din, eller sender hun det samme til hele vennelisten og kjæresten din er en av mange som mottar de?! 🤔

Når det gjelder alderen hennes, så tror jeg ikke den spiller så stor rolle i forhold til om han skulle tenne på henne eller ikke. Er hun hot så er hun hot, uavhengig av alder. Det er nok en god del menn i tjueårene som tenner på kvinner i 30-årene, uavhengig av om de ønsker et forhold til henne, vil ha et ONS eller kun bruker henne som runkemateriale. Med årene kommer modenheten og tryggheten man ofte mangler (eller innehar i mindre grad) når man er yngre, noe som kan virke veldig tiltrekkende på mennene. Mange ser jo fremdeles relativt unge ut også, og enkelte er på sitt flotteste i den alderen.

Du får forholde deg til henne på samme måten som du gjør med ti år yngre damer, og merker du at kjæresten flørter for mye tilbake må du tydeliggjøre hvilke grenser du har og hva du forventer av han. Kanskje han kan gi damen et lite hint om at slibrige snaper til kolleger kanskje ikke helt er på sin plass?! 

Lykke til, TS! Håper det ordner seg. 😊

Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja får mld fra gutter helt ned i 14 årsalderen, så det er normalt at de liker eldre jenter :)

Hva er grensen din? 16-17?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 timer siden, eksentrisk skrev:

Hva er grensen din? 16-17?

Nei, de må være over 20. Går da ikke på barnerov heller:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! 

Rart, har aldri følt meg truet av en dame på den alderen. Tenkt at det er litt morsomt og trist (for mannen hennes) at hun flørter med min kjæreste. Tror hun holder på slik med andre yngre kollegaer også. Men da synes vel kjæresten min det er gøy at hun holder på sånn da. Hun er pen, men har trodd at alderen taler mot henne.. Tror jeg må ta opp at jeg ikke synes det er greit, eller hvertfall spør om det er noe mer enn bare tull..

Skrevet
17 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei, de må være over 20. Går da ikke på barnerov heller:fnise:

Mange kjekke 19-åringer... hadde han ikke sagt noe om alderen tror jeg ikke du hadde vært vond å be hvis du hadde hatt lyst på han ;)

AnonymBruker
Skrevet
Den 22.6.2016 at 23.44, Mysticgirl skrev:

I hvilken forbindelse kjenner du disse fjortenåringene, da?  Det var veldig spesielt.

Anonymkode: 5c4c0...d2b

Skrevet
Den ‎22‎.‎06‎.‎2016 at 22.59, AnonymBruker skrev:

Nei, det er mer sånn at vi tar det vi får.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, det er mer sånn at vi tar det vi får.

"Vi"? Snakk for din egen del.

Kvinner i 30-40-årene er attraktive, og de har ofte en selvsikkerhet og tøffhet som mange yngre kvinner mangler. Kan tenkes at hun ts skriver om bare er en normalt hyggelig og selvsikker kvinne, og så legges det mer i oppførselen hennes enn det hun selv er klar over. Er det en pen og hyggelig dame blir hun lagt ekstra merke til, og da kan en kylling lett til 15 høns når man skal fortelle om henne. Et smil tolkes som flørt...

Anonymkode: 98de2...7fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...