maki Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Hva synes dere om dette bare at hvis vi skal ha det så blir det med hvitbånd og rosa rose. Kanskje ikke så mange som ser det men synes det var veldig pent å det er jo bare å ta med bort til festen. Tenke jeg da skulle pyne benkene med rosa sløyfer og at på fremste og bakerste benk at det skulle være sløyfe med rose.
maki Skrevet 4. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2004 blir jo da på stolene frems i kirken, å så på våre stoler på festen
Vendelin Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 Kjempesøtt Men for min del blir det for kanskje litt "mye". Personlig vil jeg legge pengene i andre ting.(som kanskje du synes er unødvendig )
Arwen Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Jeg har heller ikke helt sansen for voldsomt pynting i kirken, holder med litt blomster for oss. Har du sjekket hvordan stoler kirken bruker? Vår kirke har helt nydelige nyoppussede brullupsstoler og pynten på bildet hadde kræsjet totalt.
Calla Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 Jeg ville heller brukt det på festen.. men det spørs jo hvor mange gjester dere skal ha da.. kan jo fort bli en del roser...ellers er det jo en fin ide å ta med seg videre, til selskap ved andre anledninger!
maki Skrevet 4. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2004 Blir ikke på alle stolene det blir litt formye. Blir vel på typen og min sin, så får vi se om vi skal ha på foreldrenes stoler eller forlovernes på festen.
Augustbrud02 Skrevet 5. november 2004 #8 Skrevet 5. november 2004 Tenk også på hvordan stole skal stå i kirken og lokalet. Hadde vi hatt sånne blomster i kirken, hadde det ikke synes. Heller ikke i lokalet, da vi satt plassert lengst inn i lokalet mot veggen.
rutti Skrevet 6. november 2004 #9 Skrevet 6. november 2004 I kirka skal vi ha hvite roser som ligger på begge sidene liksom av der jeg går opp. Et stykke opp. Ellers skal vi vel ha hvite roser o¨gså i tillegg, men det er jeg ikke helt sikker på enda, tror kanskje buketter i en vanlig vase.
maki Skrevet 6. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2004 I kirka skal vi ha hvite roser som ligger på begge sidene liksom av der jeg går opp. Et stykke opp. Ellers skal vi vel ha hvite roser o¨gså i tillegg, men det er jeg ikke helt sikker på enda, tror kanskje buketter i en vanlig vase. Min kommende svigersøster hadde noe som lignet å det var virkelig nydelig.
rutti Skrevet 6. november 2004 #11 Skrevet 6. november 2004 jeg tror hvertfall det er en god ide. Så tar vu med oss vasene med blomstene å har de i lokalet vi skal ha festen på. Noen som har andre ideer?
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #12 Skrevet 7. november 2004 Vi brukte ikke penger på å pynte i kirken, da kirken er så pen i seg selv. I tillegg stiller kirken med alterbuketter, så det var nok for oss.
Gullhår Skrevet 7. november 2004 #13 Skrevet 7. november 2004 Det var veldig flott og ja, jeg tror det vil være fint om dere velger å ha det bare på stolene som er til dere (og forloverne om de skal sitte der). Vi hadde enkel pynt i kirken, men det var det som passet til vårt bryllup.
*Kaisa* Skrevet 8. november 2004 #14 Skrevet 8. november 2004 Vi kommer ikke til å pynte kirka noe særlig. Synes den er fin nok i seg selv jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå