Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ikke sett den på et par uker og er utladet. En svart Nokia. Hvor kan jeg lete?

Anonymkode: 95cb9...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er der hvor den er. Ferdig snakka.

Skrevet

Har du sett mellom og bak sofaputene?

AnonymBruker
Skrevet

Tenk tilbake hvor du hadde den sist, og let der.

Anonymkode: 4856e...497

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har sjekket sofa både i kjellerstue og på stua, jeg har sjekket i kriker og kroker, under senga, bak kommoder, i kommoder, i jakker... hmmmmmmmmmmmmmmmm

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Du kan ikke ha mistet den ute ?

Skrevet

Kan du ha lagt den i en sko mens du kledde på deg (andre) sko og jakke? Jeg fant min i en støvlett en gang. :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen ligger i en skuff.

Anonymkode: b2668...d4b

Skrevet

Kjøp en ny, så skal du se den gamle dukker opp så fort du har åpnet emballasjen på den nye!

Nokia-telefoner er nemlig veldig sjalu ... :skya:

• Liker 1
Skrevet

Mellom hånddukene

Skrevet
Den 22.6.2016 at 21.56, AnonymBruker skrev:

har ikke sett den på et par uker og er utladet. En svart Nokia. Hvor kan jeg lete?

Du er så åpenbart et offer for kulturmarxistisk anti-kristen propaganda. For jeg tror vi begge vet at ikke religion, i hvert fall ikke de sentrale religionene i verden i dag, er så dumme som dette, ikke sant?

For det er hva dette egentlig dreier seg om, ikke sant, at religion i henhold til kulturmarxistisk propaganda er så dumt som dette? Ikke at du virkelig tror at synske mobilfinnere er det sentrale for religion, ikke sant?

Jeg tror vi begge vet at du egentlig ikke er så dum at du virkelig tror det. Du er bare et offer for kulturmarxistisk propaganda, hvor religion fremstilles som så dumt, og da spesielt din egen religiøse kulturarv kristendommen, ikke sant?

Så slutt å vær løpegutt for de islamvennlige kulturmarxistene! Tenk for deg selv! I motsetning til islam, har kristendommen faktisk aldri bedt deg om å gjøre noe annet.

Gjest *Micki*
Skrevet

Snikinformering :laugh: jeg liker det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...