AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Har vært på et par dater med en 38åring som datet en 19åring i vinter (før meg)..de har visst fremdeles en god tone..Men omg, fikk litt avsmak over at han har datet en så ung jente!! Hun er absolutt nydelig vakker, så forstår det på en måte..Men samtidig synes jeg det ga et dårlig inntrykk.. At han, en alenepappa og voksen mann, ville ha noe på gang med en nylig russ?? :o hva hadde dere tenkt om dere visst at daten holdt på med noen så mye yngre? Syntes det var ok? Eller litt ekkelt? 😝 Anonymkode: f710b...f78
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg synes du er litt vel rask til å dømme. Du vet jo faktisk ingenting om denne jenta annet enn alderen hennes. For alt det du vet kan kun ha langt mer modne interesser enn russetid - noe som antakeligvis er tilfelle når hun har involvert seg med en alenefar. Jeg regner uansett med at det ikke gikk på grunn av aldersforskjellen og at de er på ulike stadier i livet, og det er jo en ærlig sak. Ekkelt ser jeg ikke hvorfor det skal være. De er jo begge voksne mennesker. Her synes jeg egentlig du er den barnslige. Anonymkode: ee3b6...85f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde syns det var ekkelt. Hun er fremdeles tenåring (!). Hvis han har en "god tone" med en 19-åring så er han sannsynligvis veldig umoden både i følelseslivet og på andre måter. Det må han være for å kunne ha noe til felles med en tenåring i så stor grad at han dater og/eller har kontakt med henne. Han kunne vært faren hennes. Hva hadde du sagt hvis det var en 38 år gammel kvinne som datet en 19 år gammel gutt? Det er det samme når det er omvendt. Spiller ingen rolle om hun er vakker, sjarmerende etc. Jeg er en dame på snart 40 og kunne aldri, aldri falt for en jeg ser på som et "barn". Anonymkode: 37ae0...1e3 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Det er ganske rart da, men kjærlighet er blind, så det kan være de falt for hverandre eller var på nett. Sist jeg fikk litt hangup så sjekket jeg alderen av nysgjerrighet på han og så var han 20 år eldre da. Men må innrømme at jeg kanskje får noen fordommer om at fyren antagelig er litt kort og sånt da. At han ikke er helt med liksom. Fordi hvor interessant kan det egentlig være liksom med noen som har omtrent 0 livserfaring. Så ja jeg tenker litt som den første her. Anonymkode: 2a67c...27c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du er litt vel rask til å dømme. Du vet jo faktisk ingenting om denne jenta annet enn alderen hennes. For alt det du vet kan kun ha langt mer modne interesser enn russetid - noe som antakeligvis er tilfelle når hun har involvert seg med en alenefar. Jeg regner uansett med at det ikke gikk på grunn av aldersforskjellen og at de er på ulike stadier i livet, og det er jo en ærlig sak. Ekkelt ser jeg ikke hvorfor det skal være. De er jo begge voksne mennesker. Her synes jeg egentlig du er den barnslige. Anonymkode: ee3b6...85f Hvordan vet du at jeg faktisk ikke vet noe annet om henne enn alderen hennes? For det gjør jeg. Men det er ikke saken. Virker nesten som om du tok det personlig. Det var ikke henne jeg reagerte på, men han..som jo har levd et helt liv (bokstavelig talt) lenger enn henne. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde syns det var ekkelt. Hun er fremdeles tenåring (!). Hvis han har en "god tone" med en 19-åring så er han sannsynligvis veldig umoden både i følelseslivet og på andre måter. Det må han være for å kunne ha noe til felles med en tenåring i så stor grad at han dater og/eller har kontakt med henne. Han kunne vært faren hennes. Hva hadde du sagt hvis det var en 38 år gammel kvinne som datet en 19 år gammel gutt? Det er det samme når det er omvendt. Spiller ingen rolle om hun er vakker, sjarmerende etc. Jeg er en dame på snart 40 og kunne aldri, aldri falt for en jeg ser på som et "barn". Anonymkode: 37ae0...1e3 Samme her. Jeg er "kun" 33, men kunne heller aldri ha vært med en 20åring uansett hvor "voksen" og moden han hadde vært. Spesielt ikke med barn i bildet. Anonymkode: f710b...f78 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Ekkelt og turn-off spør du meg! Anonymkode: f7ae4...0c5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Jeg synes du skal slutte å tenke på det? Er litt som om jeg skulle møtt en dame som sa til meg; Du, en flott mann, var sammen med en dame som var slem og utro mot deg?! Slutt å lag mas om dette. Er sikker på at du også har hatt en del dater eller romanser som ikke har betydd all verden. Vet om mange kvinner som har hatt det moro med en mye yngre fyr også. Ikke lag problemer med det. Anonymkode: c3def...ed2 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal slutte å tenke på det? Er litt som om jeg skulle møtt en dame som sa til meg; Du, en flott mann, var sammen med en dame som var slem og utro mot deg?! Slutt å lag mas om dette. Er sikker på at du også har hatt en del dater eller romanser som ikke har betydd all verden. Vet om mange kvinner som har hatt det moro med en mye yngre fyr også. Ikke lag problemer med det. Anonymkode: c3def...ed2 Vil i tillegg påpeke at vi legger ned flere av preferansene våre når vi leter etter noe useriøst vs når vi leter etter noe seriøst og langvarig. Det er stødig forskning. Anonymkode: c3def...ed2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 Æsj, pedo. Er det jeg hadde tebkt. Og hadde aldri datet en sånn mann uansett. Anonymkode: 68d83...69b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har ingen fordommer mot aldersforkskjellen. Men når den er så stor så går det ofte ikke videre pga. ulike stadier i livet. Likevel hadde jeg fått litt avsmak fordi selvfølelsen min hadde fått en knekk, og jeg hadde sammenlignet meg selv med henne hele tiden.. Anonymkode: 6f099...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen fordommer mot aldersforkskjellen. Men når den er så stor så går det ofte ikke videre pga. ulike stadier i livet. Likevel hadde jeg fått litt avsmak fordi selvfølelsen min hadde fått en knekk, og jeg hadde sammenlignet meg selv med henne hele tiden.. Anonymkode: 6f099...1dd Jeg har også hatt romanser med menn som kunne knekt selvtilliten til en fyr. Han jeg er forelsket i nå for eksempel kunne nok lett følt seg ganske trasig hvis han så eksen min. Men jeg vet jo så godt på innsiden at det ikke er noe hold i det: jeg kunne vært sammen med eksen min eller en mye kjekkere mann. Men jeg er virkelig forelsket i nåværende, det er ingen trussel. Anonymkode: c37fc...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #12 Skrevet 22. juni 2016 Ts kunne jo sikkert også funnet seg en kjekkere mann, hvis hun gikk inn for det. Hun kunne også funnet seg en mye yngre og kjekkere, om hun ville. Men det gjør hun ikke, hun er sammen med denne mannen. Sånn er det for han også ts. Han er sammen med deg av en grunn. Anonymkode: c37fc...1e6 1
Kontormus Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 Turn off når det viser seg at daten har vært på barnerov. Full forståelse for det! 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Skrevet 22. juni 2016 Du må tenke at han er hos deg av en grunn. Jeg var også sjalu da jeg traff nåværende. Eksen hans er alt jeg ikke er, man kan trygt si at hun er All That. Hun er veldig pen, og hun virker veldig hyggelig (har småstalket). Det gjorde det ikke lett at hun dumpet han og han hadde uendelig med kjærlighetssorg og slet med å komme seg over henne. Men jeg har jobbet med det. Det er naturlig å føle seg usikker, man vil ikke miste den man er glad i. Man er ikke i et forhold uten grunn, hvorfor skulle han være i et forhold hvis han ikke hadde noen gode grunner til det? Det er jo utrolig tidsfordriv. Da hadde han vel bare heller vært singel? Tenk sånn, ts. Han er hos deg av en grunn. Anonymkode: 432be...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde akkurat samme opplevelse faktisk ifjor. Møtte en på 37, jeg er selv 29. Etter hvert kom det frem at eksen hans som han var sammen med i 3 år var 19. Det vil si at han var 33 og hun var 16 når de ble sammen... Jeg syntes det ble litt spesielt selv om de holdt ut en stund da, det skal de ha. Anonymkode: 20499...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #16 Skrevet 22. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må tenke at han er hos deg av en grunn. Jeg var også sjalu da jeg traff nåværende. Eksen hans er alt jeg ikke er, man kan trygt si at hun er All That. Hun er veldig pen, og hun virker veldig hyggelig (har småstalket). Det gjorde det ikke lett at hun dumpet han og han hadde uendelig med kjærlighetssorg og slet med å komme seg over henne. Men jeg har jobbet med det. Det er naturlig å føle seg usikker, man vil ikke miste den man er glad i. Man er ikke i et forhold uten grunn, hvorfor skulle han være i et forhold hvis han ikke hadde noen gode grunner til det? Det er jo utrolig tidsfordriv. Da hadde han vel bare heller vært singel? Tenk sånn, ts. Han er hos deg av en grunn. Anonymkode: 432be...1d8 ok jeg tror ikke jeg hadde taklet det jeg. hadde vært så redd for at jeg var kun rebound. Du er sterk og trygg i deg selv, det er veldig bra. Anonymkode: 2a67c...27c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #17 Skrevet 22. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen fordommer mot aldersforkskjellen. Men når den er så stor så går det ofte ikke videre pga. ulike stadier i livet. Likevel hadde jeg fått litt avsmak fordi selvfølelsen min hadde fått en knekk, og jeg hadde sammenlignet meg selv med henne hele tiden.. Anonymkode: 6f099...1dd Ja det er kanskje litt i det også! Han hadde ei på 19, kjempepen og trent og fin.. Som han i tillegg har en del kontakt med. Vi er jo heller ikke sammen, vi har bare vært på et par dater. Han virker jo interessert altså og jeg lager ikke problemer eller maser whatsoever om det til han. Bare her. Er bare usikker på ham og hvem han er iom at han kunne være med ei så ung ei. Må vel bare prøve å bli bedre kjent og se hvem han egentlig er. Var jo sikkert bare lystene som styrte ham ei stund der, ser jo den. Men allikevel.. Anonymkode: f710b...f78
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #18 Skrevet 23. juni 2016 Turn off. Ikke en mann for meg. Anonymkode: a8be4...ada 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #19 Skrevet 23. juni 2016 Jeg ville styrt unna. Seksuell tiltrekning er nå en ting, men å date en som er halvparten så gammel sier noe om hans modenhetsnivå. Når man i tillegg har barn synes jeg man har et visst ansvar i valg av partner. Det handler ikke lenger bare om hvem man vil ligge med. Anonymkode: 56a91...79e
Aamu Skrevet 23. juni 2016 #20 Skrevet 23. juni 2016 Jeg synes det er ekkelt. VELDIG ekkelt, faktisk.. "hun er myndlig, blabla", hun er faktisk såvidt myndig og svært umoden. Issues anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå