AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Hei! Denne uken skal jeg reise med SAS fra en flyplass i Norge, til Gardermoen og så videre til Storbritannia. SAS flyr hele veien. Må jeg da sjekke inn bagasjen både på den første flyplassen og på Gardermoen, eller sender SAS bagasjen direkte? Jeg spør fordi jeg har kun en time på Gardermoen før neste fly går (bestilt foreslått tid av SAS) og er blitt litt smånervøs for å rekke alt. Anonymkode: 8c02b...e5e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Det gikk automatisk den gangen jeg hadde flybytte. Anonymkode: 9dda4...16f
Papirhjerte Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Vil tro at SAS sender bagasjen din hele veien, ettersom de er eneste flyselskap. Har i allefall opplevd dette med British Airways da jeg hadde to mellomstopp.
annebanane Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Det blir sendt hele veien. Er når du bytter flyselskap at du må sjekke inn på nytt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Åh, herlig! Tusen takk dere Anonymkode: 8c02b...e5e
Whoops Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Om begge reisene står på samme billett7booking (gjennomgående) blir den sendt hele veien. Men om du skal samme tur tilbake må du ta ut og sjekke inn bagasjen på første stopp i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå