Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kommer mest sannsynligvis ikke til å bli morsomt, men det må gjøres. Han er en snill og hyggelig fyr, men ikke bare med meg. Klager over at han ikke får nummeret til ei dame rett etter han har hatt sex med meg, da er han ganske korka, og det samme er jeg som ikke har reagert før nå.

Siden han flytter til sommeren er det ingen mulighet for at vi noengang blir sammen igjen, og da vil jeg heller ikke ha noe puleforhold siden jeg enda har følelser for han, følelser som ikke engang burde ha vært der etter oppførselen hans.

Men nå er det sånn. Og jeg har aldri dumpet noen før, og aner ikke hvordan gå fram, men han må jo forstå at jeg føler meg ganske ussel og ekkel og brukt.

Han har det også ganske hyggelig på steder som Blink med å gi ørten damer komplimenter, og slikt er jeg veldig sjalu for, så da er det bedre han kan gi disse komplimentene uten at jeg skal gnåle.

Noen oppmuntrende ord? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Bra at du har bestemt deg for å dumpe han. Du finner deg en som er mye bedre. Stå på!

Skrevet

Nå sitter han på msn og maser. han tok for en gangs skyld initiativet til en samtale, men det er nok for sent nå. Har sagt at jeg vil prate med han, og jeg ikke vil ta det over msn. Han sitter der og skjønner ikke hva som foregår, og spør om jeg har fått mensen og det var kjipt for han hadde lyst til noe. Slikt gjør det mye vanskeligere. Jeg hater å skuffe folk. Men skal jeg være grei med alle andre så blir det jeg som mest blir skuffet, og nå har jeg fått nok! Det ligger ALTFOR mange følelser i lufta fra min side, og da går det ikke an å holde på slik. Skulle øsnke jeg aldri hadde møtt han egentlig.

Gjest Fighter
Skrevet

Av og til må man skuffe andre for å kunne ta vare på seg selv. :klem:

Skrevet

Jo jeg antar det... huff...

Skulle ønske alt var slik det var som i fjor sommer, da vi var nyforelskede og glade, og han gjorde alt for å vise at han var stolt av meg, at jeg var dama hans. Nå vil han jo ikke fortelle folk at jeg kommer på besøk til han for det er liksom hemmelig. Æsj. Folk må slutte å være så hemmelighetsfulle og falske. Jeg blir kvalm. Og jeg blir kvalm av meg selv som gikk med på dette her!

JEG KAN SELF SERVICE MEG SELV I DUSJEN TAKK!

Og nå er jeg kjempesinna >:--( Vil bare han skal VEKK! For han kan være så koselig iblant når han vil, og da manipulerer han meg, slik som nå, men jeg skal IKKE gi etter uansett! Drittsekk! Argrh

Skrevet
Av og til må man skuffe andre for å kunne ta vare på seg selv. :klem:

Enig.Lykke til da Spidey

Skrevet

Okai dette gikk veldig fint, nå er jeg single og vi er bare venner :)

Og alt det idiotiske han hadde sagt var fordi han er klønete. Men slik er nå tingene, og vi kan være venner og ikke mer.

Jeg føler meg faktisk glad nå :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Okai dette gikk veldig fint, nå er jeg single og vi er bare venner :)

Og alt det idiotiske han hadde sagt var fordi han er klønete. Men slik er nå tingene, og vi kan være venner og ikke mer.

Jeg føler meg faktisk glad nå :)

Kjenner den følelsen.

Det er en stor lettelse innimellom...selvom følelser er der :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle ønske alt var slik det var som i fjor sommer, da vi var nyforelskede og glade, og han gjorde alt for å vise at han var stolt av meg, at jeg var dama hans.

Dette er det klassiske det. Forhold/forelskelse kommer....og går. Slik går nu dagan.

Skrevet

:)

Men er det meg, eller tar alle forhold slutt denne høsten? vet om 7 til nå som har skjedd etter sommerferien, pluss ditt mylian... makan! Kjipt egentlig :/

Skrevet

Flink jente! Vær sterk, og kjenner du svakeheten kommer snikende så løøøp hit til oss og hent styrke og oppmuntring! Du fortjener noe bedre, fyren høres ikke akkurat som noe å kaste bort eeg på....

Skrevet

Men er det meg, eller tar alle forhold slutt denne høsten? vet om 7 til nå som har skjedd etter sommerferien, pluss ditt mylian... makan! Kjipt egentlig :/

Nei det er ikke bare deg.

Jeg har også reagert på det.

Mange er så sure for tiden. grettne eller deprimerte. Kanskje det er noe med det? :-?

Skrevet

Men er det meg, eller tar alle forhold slutt denne høsten?

Så rart at du sa nettopp det, fordi det sa nemlig eksen min til meg i dag! Tror faktisk det ligger noe i det også. Merkelige greier. :klø:

Skrevet

Men er det meg, eller tar alle forhold slutt denne høsten?

Vi er flere som mener det samme. En venninne av meg brøt forlovelsen med typen denne uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...