AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg er dødforelsket i min FF. Han er rett og slett perfekt. Men liker han meg å? I det siste har jeg møtt noen av kompisene hans og jeg tror de liker meg å. Møtt de hjemme i leilighetene til FF'en min. Og hvis han liker meg, tror dere forholdet kan funke til tross for aldersforskjell? Jeg er 19 og han 43. Anonymkode: 2c126...98f
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Etter å ha gnidd litt på tinnfoliehatten min leser jeg i hans tanker at han bare utnytter deg. Du bør gå videre.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Etter å ha gnidd litt på tinnfoliehatten min leser jeg i hans tanker at han bare utnytter deg. Du bør gå videre. Men jeg har jo møtt kompisene hans, det må jo bety at han ønsker noe mer (?) Anonymkode: 2c126...98f
Ananas. Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har jo møtt kompisene hans, det må jo bety at han ønsker noe mer (?) Anonymkode: 2c126...98f Eller at han vil vise frem sin siste erobring. Kan like gjerne være for status i gjengen.
Million Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har jo møtt kompisene hans, det må jo bety at han ønsker noe mer (?) Anonymkode: 2c126...98f Det trenger ikke bety annet enn at han liker å vise frem lammekjøttet han har skaffet seg og skryte overfor kompisene sine. Tenk deg litt om. Hva i alle dager har en 43 åring som kunne vært din far, til felles med en 19 åring? Hvis ikke dette er en trolletråd, da... det er jo typisk tidsfordriv for enkelte i sommermånedene på KG....
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Eller at han vil vise frem sin siste erobring. Kan like gjerne være for status i gjengen. Han gir meg gaver og vi drar på reiser sammen. Jeg betyr mer for han enn kun sex. Han sier at han er veldig glad i meg og ikke vil at jeg skal finne noen andre. 1 minutt siden, Million skrev: Det trenger ikke bety annet enn at han liker å vise frem lammekjøttet han har skaffet seg og skryte overfor kompisene sine. Tenk deg litt om. Hva i alle dager har en 43 åring som kunne vært din far, til felles med en 19 åring? Hvis ikke dette er en trolletråd, da... det er jo typisk tidsfordriv for enkelte i sommermånedene på KG.... Han sier at han bryr seg om meg og ikke vil at andre skal få klørne sine i meg, så han vil jo ha meg for seg selv og det er vel et godt tegn? Anonymkode: 2c126...98f
Ananas. Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han gir meg gaver og vi drar på reiser sammen. Jeg betyr mer for han enn kun sex. Han sier at han er veldig glad i meg og ikke vil at jeg skal finne noen andre. Han sier at han bryr seg om meg og ikke vil at andre skal få klørne sine i meg, så han vil jo ha meg for seg selv og det er vel et godt tegn? Anonymkode: 2c126...98f Om du leser på forumet her så er det sikkert en million tråder om damer som holder på med menn som ikke vil at de skal finne andre, men heller ikke vil ha dem "på heltid" og som kjærester selv. Det kan godt være han er forelsket, det kan like gjerne være at han ikke er det. Dere må nok prate sammen om du skal finne ut av det.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Har jeg ikke lest om dette forholdet før? Her inne? Anonymkode: b0f72...da1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, Ananas. skrev: Om du leser på forumet her så er det sikkert en million tråder om damer som holder på med menn som ikke vil at de skal finne andre, men heller ikke vil ha dem "på heltid" og som kjærester selv. Det kan godt være han er forelsket, det kan like gjerne være at han ikke er det. Dere må nok prate sammen om du skal finne ut av det. Men hvis jeg tar det opp, og det viser seg at han ikke er forelsket, så blir det klein stemning og kanskje slik at vi må avslutte det vi har. Og jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart å levd uten han, han er min klippe. Anonymkode: 2c126...98f
Ananas. Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men hvis jeg tar det opp, og det viser seg at han ikke er forelsket, så blir det klein stemning og kanskje slik at vi må avslutte det vi har. Og jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart å levd uten han, han er min klippe. Anonymkode: 2c126...98f Det er jo rimelig dumt å ha en klippe som ikke er interessert i noe mer enn sex, så jeg ville tatt det opp med ham slik at du kan få greie på hvor du står, og dermed om du bør jobbe med å klare deg uten denne klippen, eller om dere bør satse på noe mer.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Ananas. skrev: Det er jo rimelig dumt å ha en klippe som ikke er interessert i noe mer enn sex, så jeg ville tatt det opp med ham slik at du kan få greie på hvor du står, og dermed om du bør jobbe med å klare deg uten denne klippen, eller om dere bør satse på noe mer. Jeg føler at jeg har prøvd å hinte flere ganger til en slik prat, men tror ikke han har oppfattet det. Jeg er bare så redd for hva utfallet vil bli, og ønsker egentlig at han skal ta initiativ til en prat hvor han sier at han ikke kan leve uten meg. Anonymkode: 2c126...98f
SlemUlv Skrevet 22. juni 2016 #12 Skrevet 22. juni 2016 Høres ut som han er en slags sugger daddy, og trives med det.. viser frem lammekjøttet sitt til kompiser, og får det akkurat som han vil.
herremann Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 43åring som knuller ei på 19. han er ikke forelsket, han viser deg frem som et trofe. skryter til kompisene at han har sex med "ho pene deilige 19åringen"
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Skrevet 22. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har jo møtt kompisene hans, det må jo bety at han ønsker noe mer (?) Anonymkode: 2c126...98f Han er 43, du er 19. Sikkert litt status i vennegjengen, det da. Kompisene jatter sikkert bare med deg når du snakker om hvorvidt han liker deg og du liker han. Eller så kan det hende de mener han liker deg som FF. Det at du i det hele tatt spør på en slik måte her på KG får meg til å tenke at du overhodet ikke er mentalt moden som en på 43. På den andre siden kan denne 43åringen være ekstremt barnslig. Anonymkode: 1c3f8...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 Hahahhahaha, herregud er det mulig 😂😂 Anonymkode: d946c...622
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå