Gå til innhold

Kan dere frisører lærer dette en gang for alle?? Takk på forhånd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er så lei av å alltid dra hjem fra frisøren flott, for å så våkne opp et par uker senere med oransje/rødlige og gule toner som trenger frem i håret. Her har ei frisør som farger håret til Tone Damli, Jenny Skavlan og Maria Skappel lagt ut sin oppskrift for å unngå disse skjærene i hårfargen. 

Nemlig, dropp minicoloren! :opplyser:  Hver gang jeg har farget håret skal de alltid legge inn "en kald minicolor" til slutt, noe som lager et forbanna stygt gulskjær etter noe uker :sukk:Endelig fant jeg ut hva årsaken var da..

http://www.agstarheim.no/blog-1/2016/1/24/sidan-s-mange-spr

Anonymkode: 9f4fd...d69

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere som får minicolor i håret deres som ikke opplever dette. Det har nok en god del med frisørens dyktighet å gjøre. 

Anonymkode: af6bf...30b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever dette nå, to hårvasker etter frisørbesøket mitt.

Anonymkode: fd874...fe1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problem med minicolor

Anonymkode: f6d3e...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever dette nå, to hårvasker etter frisørbesøket mitt.

Anonymkode: fd874...fe1

Skikkelig kjipt. Flere tusen kr ut vinduet.

Anonymkode: 9f4fd...d69

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp! De bleker ikke lenge nok, også prøver de å dekke over med minicolor. 

Anonymkode: fc314...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er også lei av å gå til frisører og føle at jeg er på jobbintervju. Det holder lenge å være genuint hyggelig og ikke minst genuint opptatt av jobben sin. Trives best når jeg kan lese i blad og slappe av. Lei av all smalltalken.

Anonymkode: b308a...e71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt et problem med minicolor. Som en annen skriver går det nok på frisørens dyktighet. 

Anonymkode: b9073...20c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de er vel blonde så skjønner ikke helt jeg.. 

Anonymkode: 240be...314

Skrevet

Jeg tror kanskje det kommer an på håret til kunden? Det gjør de stadig med meg, at de setter inn kaldere glansevask/toner etter striper, for å roe ned gulskjær i bleiket hår, men jeg synes det funker bra på meg, og det er svært sjeldent jeg blir gul/orange raskt etterpå. Har faktisk bare opplevd det en gang, og da var det heller ikke så ille - hjalp bra med lilla sjampoo.. MEn har hørt før at farge sitter ekstra godt i mitt håret, fordi håret mitt er porøs. Kan det være noe med det? 

Anonymkode: 261f3...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...