AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg skal på Bruce Springsteen konsert på Ullevål stadion neste uke. Vi har ståplasser. Av tidligere erfaring vet jeg at konsertene hans er veldig lange, og det er jo bra! Men jeg sliter en del med ryggen, og lurer på om om noen vet om det er lov å ta med seg en sammenleggbar stol inn på stadion? A la campingstol? Anonymkode: fdd97...a4b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Det kan jeg aldri tenke meg. Anonymkode: 2fe41...422 1
AwkwardAlice Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 (endret) http://www.ullevaal-stadion.no/Nyheter/Bruce-Springsteen-The-E-Street-Band-til-Ullevaal-Stadion! Det er IKKE tillatt å medbringe følgende til konserten: Foto-/video-/audio utstyr Flasker, bokser eller andre harde, skarpe eller tunge gjenstander Fyrverkeri, laserpenner Bannere, paraplyer, klappstoler Selfiestang Endret 22. juni 2016 av AwkwardAlice ekstra bokstav 2
tirben Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 13 minutter siden, AwkwardAlice skrev: http://www.ullevaal-stadion.no/Nyheter/Bruce-Springsteen-The-E-Street-Band-til-Ullevaal-Stadion! Det er IKKE tillatt å medbringe følgende til konserten: Foto-/video-/audio utstyr Flasker, bokser eller andre harde, skarpe eller tunge gjenstander Fyrverkeri, laserpenner Bannere, paraplyer, klappstoler Selfiestang Tusen takk! Det var opplysende! Da får jeg stå da! 😣 Det står ikke noe om telefoner, så da kan man vel ta med det inn?
AwkwardAlice Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, tirben skrev: Tusen takk! Det var opplysende! Da får jeg stå da! 😣 Det står ikke noe om telefoner, så da kan man vel ta med det inn? Telefon kan du ha med deg! Kos deg på konsert! (Ta med smertestillende.. greit å ha med tanke på ryggen) 1
Nasse1 Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 (endret) 5 minutter siden, tirben skrev: Tusen takk! Det var opplysende! Da får jeg stå da! 😣 Det står ikke noe om telefoner, så da kan man vel ta med det inn? Selvfølgelig . Du kan ta med deg et teppe sånn at du evt kan sette deg ned langt bak når du blir sliten,er ikke kjent for korte konserter. Sist jeg var å så han varte det vel rundt 4 timer Endret 22. juni 2016 av Nasse1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Du kan låne en rullestol av kommunen/bydelen. Anonymkode: f87f4...ac7
tirben Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan låne en rullestol av kommunen/bydelen. Anonymkode: f87f4...ac7 Hehe, så handikappet er jeg nok ikke... 😉 Men får heller ta med meg et pledd og sette meg ned på bakken!
Gjest Tom/Loki Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Er vell ikke så lurt å sitte på bakken, da er det jo ikke lett å se noe og du kan risikere at folk trør på deg, lei heller rullestol da får du plass helt framme også, bare et forslag. Men kos deg på konsert
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 10 timer siden, tirben skrev: Hehe, så handikappet er jeg nok ikke... 😉 Men får heller ta med meg et pledd og sette meg ned på bakken! Jeg ville absolutt ikke satt meg på bakken, med mindre du sitter helt bakerst. Det er veldig lett for at folk tramper deg ned i vanvare. Det er farlig å sette seg i en tett og uoversiktlig folkemengde. Jeg ville heller holdt meg helt bakerst, eller hvor det nå måtte være minst trengsel, så jeg kunne gå litt og ikke stå helt i ro. Det hjelper ihvertfall veldig for meg om jeg får beveget meg, å stå rett opp og ned i timesvis er døden. Finn evt et gjerde du kan lene deg mot, det avlaster også. Anonymkode: 369ed...797 1
Mari Y Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 Kan kanskje hende at du kan snakke med noen av vaktene der inne, forklart for dem situasjonen og spurt om du kunne låne en ekstra stol? Vet ikke helt selv, for jeg har erfaring med det.
tirben Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville absolutt ikke satt meg på bakken, med mindre du sitter helt bakerst. Det er veldig lett for at folk tramper deg ned i vanvare. Det er farlig å sette seg i en tett og uoversiktlig folkemengde. Jeg ville heller holdt meg helt bakerst, eller hvor det nå måtte være minst trengsel, så jeg kunne gå litt og ikke stå helt i ro. Det hjelper ihvertfall veldig for meg om jeg får beveget meg, å stå rett opp og ned i timesvis er døden. Finn evt et gjerde du kan lene deg mot, det avlaster også. Anonymkode: 369ed...797 Ja, jeg .å nok prøve å gå litt rundt. Gleder meg veldig til konserten, men kjenner jeg gruer for å bli så sliten !
tirben Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 6 timer siden, Tom/Loki skrev: Er vell ikke så lurt å sitte på bakken, da er det jo ikke lett å se noe og du kan risikere at folk trør på deg, lei heller rullestol da får du plass helt framme også, bare et forslag. Men kos deg på konsert Kan man virkelig leie en rullestol?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 17 timer siden, tirben skrev: Hehe, så handikappet er jeg nok ikke... 😉 Men får heller ta med meg et pledd og sette meg ned på bakken! Og gode sko med støtdemping... bedre for ryggen.. og når du står, prøv å variere litt på stillingen, stå på en fot, så veksler du til den andre... gyng litt, beveg deg litt.. Ikke bra å stå helt stille så lenge Og sett deg på teppet om du kan.. vet ikke hvor trangt det er da, må passe deg så du ikke blir trampet ned :D Anonymkode: af6ec...3ea
Gjest Tom/Loki Skrevet 23. juni 2016 #15 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, tirben skrev: Kan man virkelig leie en rullestol? Ja, bare ta kontakt med kommunen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå