Gjest Litt nervøs Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jeg er 28 år og har hatt 3 forhold bak meg (5 år, 2 år og 2 år) Nå er jeg på vei inn i et nytt... Alt er spennende og flørtete *smile* MEN! Jeg gruer meg så for første gangen vi skal ligge sammen, altså, det går bra bare den er unnagjort, men har alltid vært slik, blir dødsnervøs før første gang. Tørr ikke ta initiativ heller, pga at jeg er så redd det blir feil på en eller annen måte..... Litt ille er det at jeg tror han er helt lik meg på det punktet, så kanskje blir det aldri noe? *ler* Neida, men hvordan kan jeg gjøre det lettere?
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 dette kan høres mer ut som at det er tatt ut i fra en gammel romantisk film... men. jeg prøver... hva med og sette på litt rolig musikk, lage litt god mat, drikke en god vin eller to. sett dere i sofa kroken, stryk han over armene, spør om han vil ha en masasje!! gi han et par lett kyss, stryk han over ansiktet, prat kjærlig til han!! si at du har lyst på han, fortell han hva du har lyst til, hva du har lyst til at dere skal gjøre sammen!! skader ikke og prøve!! men prøv deg frem, ikke gå for fort hvis du er nervøs, ta deg god tid:) behøver ikke og haste vet du:) Lykke til
Icy Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 er ikke god kommunikasjon nøkkelen til alt da? stoler du på han så kan du helt sikkert fortelle det til han at du alltid er utrygg ang sex når det gjelder ny partner. lykke til.
ivanka Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 ikke at jeg vil oppfordre til fyll, men litt moderat alkoholbruk kan kanskje lette litt på presset? mest diskret i form av middag med vin e.l. antar jeg.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 5. november 2004 #5 Skrevet 5. november 2004 Her er det jo mange gode forslag. Hvis dere liker hverandre så godt at det ender(kan ende) i sengen tyder det jo på at dette kan være noe å bygge videre på. Kjæresten din virker jo også som en beskjeden type som ikke brauter seg frem for å få sex. Da hadde han sikkert gått et annet sted hvis det var poenget. Da kommer jo det at hvis dere skal få et ok forhold, slik det ser ut som dere begge jobber mot, da er åpenhet, kommunikasjon og tillit meget viktig. Du trenger jo ikke "skrike" til han - "jeg er redd for sex" - det går an å gjøre mye ved hinting og forsiktig ord. Det burde han skjønne. Både Miss Angelina, Ivanka og Icy har gode råd etter min mening. Lag det litt romatisk, sørg for å ha god tid(ingen forstyrrelser eller telefoner. Slå av mobtlf) Ha holdningen skjer det så skjer det. Spis litt og snakk sammen, forsøk å få til kommunikasjonen - og litt vin, ikke mye, litt. Være full og sex funker dårlig - blir iallefall ikke særlig bra. Dette kommer nok til å gå bra, tror ikke du skal være redd for det. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå