AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Siden jeg skrev på meldekort jeg ikke lengre ønsker å være på nav så har de mast på meldinger, mail og altinn. At jeg må sende meldekort snart. Hvorfor maser de sånn? Anonymkode: 45fab...ea6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 De forsøker bare å følge deg opp. Vil vite om du har fått jobb etc. Ring saksbehandleren din og fortell hvorfor du ikke trenger Nav lenger, så fjerner de deg fra listene. Anonymkode: fc30c...bda 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Hehe, jeg har litt motsatt problem som deg Jeg får aldri kontakt med de, ringer og ringer, da er saksbehandlere på ferie, sykemeldt, sluttet eller opptatt med noe veldig viktig. Møter jeg opp på kontoret så er vedkommende opptatt, sykemeldt eller på ferie. Går på AAP og er under utredning for en sykdom og venter på en etterbetaling etter at AAP ble innvilget for 3mnd siden, over 1år siden jeg søkte og hadde et ønske om å få etterbetalingen så jeg får unna noe gjeld jeg bygget meg opp mens jeg ventet på AAP, samt skulle hatt noe klær og rett og slett ting som er utslitt og behøves og fornyes samt reise og besøke familien i sommer som jeg ikke har sett på over 3år, men de virker ikke det spøtt intressert i å snakke med meg i allefall Anonymkode: 43537...fb0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå