AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Penisen min krommer mot venstre. Ikke veldig, men nok til at det er en tydelig bøy der. Sammenlign med en relativt vanlig banen du bare vender mot venstre femfor opp. Vil dette gi mindre stimuli for jenta og tror dere at det vil påvirke sexlivet mitt mye opp igjennom åra? G19 Anonymkode: 06fcc...302
frk91 Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Typen min har ca lik penis som deg, det går ikke utover vårt sexliv. Eller jo, men bare positivt! Når vi ligger i spoone-stilling kommer han veldig godt til på g-punktet om han ligger sidelengs og jeg sidelengs/litt på ryggen. Har aldri fått g-punkt orgasme med andre enn han. I andre stillinger legger jeg aldri merke til at penisen er litt skjev. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 4 minutter siden, frk91 skrev: Typen min har ca lik penis som deg, det går ikke utover vårt sexliv. Eller jo, men bare positivt! Når vi ligger i spoone-stilling kommer han veldig godt til på g-punktet om han ligger sidelengs og jeg sidelengs/litt på ryggen. Har aldri fått g-punkt orgasme med andre enn han. I andre stillinger legger jeg aldri merke til at penisen er litt skjev. Takk for svar! denne stillingen skal prøves Anonymkode: 06fcc...302 1
DizzyRonson Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Det er faktisk helt normalt at penis svinger litt mot venstre. Ene nøtta pleier å henge lavere enn den andre også. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 4 minutter siden, DizzyRonson skrev: Det er faktisk helt normalt at penis svinger litt mot venstre. Ene nøtta pleier å henge lavere enn den andre også. Fult klar over det, bare at min svinger litt mer enn andre Anonymkode: 06fcc...302
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fult klar over det, bare at min svinger litt mer enn andre Anonymkode: 06fcc...302 Null problem! Kan til og med være en fordel for enkelte mtp anatomiske forhold. Lykke til! 😊👍
tdm900 Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 16 timer siden, frk91 skrev: Typen min har ca lik penis som deg, det går ikke utover vårt sexliv. Eller jo, men bare positivt! Når vi ligger i spoone-stilling kommer han veldig godt til på g-punktet om han ligger sidelengs og jeg sidelengs/litt på ryggen. Har aldri fått g-punkt orgasme med andre enn han. I andre stillinger legger jeg aldri merke til at penisen er litt skjev. Har hørt om det før, at en krum penis er bare positivt. Litt i allefall. Men, siden du får g-punktorgasme i stillingen du beskriver, ender du opp med squirt de gangene?😊
Gothminister Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Penisen min krommer mot venstre. Anonymkode: 06fcc...302 Å en sosialist penis. 1
frk91 Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, tdm900 skrev: Har hørt om det før, at en krum penis er bare positivt. Litt i allefall. Men, siden du får g-punktorgasme i stillingen du beskriver, ender du opp med squirt de gangene?😊 Ikke foreløpig, det klarer jeg bare om han fingrer meg. Men håper på å klare det også under penetrering 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Den 22.6.2016 at 16.16, DizzyRonson skrev: Det er faktisk helt normalt at penis svinger litt mot venstre. Ene nøtta pleier å henge lavere enn den andre også. Nøttene skal henge skevt på alle. Dersom de hadde vært like lange ville de slått inn i hverandre når man går, og dette ville påvirket spermkvaliteten negativt over tid. Anonymkode: 48adc...0b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå