Gå til innhold

Jeg må velge lokale. Vanskelig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Familieproblemer i lage baner og et ønske om å ha festen min på familiegården. Hvis jeg skal det så kan jeg ikke invitere søster eller mormor til bryllupet. Hva gjør jeg? Jeg ønsker den plassen så mye. Og søster og mormor tar aldri kontakt, vi har kontakt fordi jeg tar kontakt. Men igjen så er det hvordan de vil reagere om de ikke blir invitert.. 

Anonymkode: 24f66...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som ikke vil invitere dem eller er de ikke velkomne av dem som eier gården?

Jeg tenker vel som så at ved å ikke invitere dem så er du inneforstått med at de kommer mest sannsynlig til å bli fornærmet og det blir sett på som ett sterkt standpunkt fra din side.

Jeg ville ikke gjort det med mindre de hadde gjort noe svært graverende mot meg.

Jeg hadde nok heller ikke funnet meg i at vedkommende som eier stedet skulle diktert hvem jeg kan og kan ikke ha i mitt eget bryllup.

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere skrevet om jeg skal invitere moren min eller ei. Det blir ikke noe for hun ønsker ikke å ha kontakt med meg. Ingen tror på det jeg forteller fra barndommen min, verken mormoren min eller søstern min. Så det gjør våre forhold veldig tunge. Jeg har vært i tvil om å invitere de også pga dette. Jeg blir mistrodd, de tar aldri kontakt - men blir sinte om jeg ikke tar kontakt tilbake. Så har jeg vært i tvil for hva dette vil gjøre for meg på min dag.  Om jeg blir stressa nervøs rundt disse. Jeg ønsker faktisk ikke at min søster skal holde tale eller noe. 

Så er det greier mellom faren og søsteren min pga ting hun har gjort. Så hun kan ikke komme på familiegården pga mye som har skjedd. Hun har meldt de til bv fordi hun var uenig i ting, lystløgner, manipulerer og planlagt å reise dit på natterstid for å stjele. Likvele vet jeg at hun ikke ville gjort noe mens hun er der. Det er bare redselen for ting som kan komme i ettertid.

Så skal jeg prøve å planlegge bryllupet mitt.. gården var min drøm. Jeg føler jeg må invitere fordi de vil bli fornærmet ellers. Jeg prøver alltid å ta kontakt fordi jeg er snill. Fordi jeg alltid prøver, alltid tilgir. 

Sikkert vanskelig å sette seg inn i alt dette. Men slik, problemfylt har livet mitt alltid vært.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du fortsette å tenke på alle andre enn deg selv så kommer du til å bli sliten og deprimert av å planlegge bryllup :forvirret: 

planlegg bryllup ditt sånn du ønsker å ha det. Det er din og brudgommen sin dag og dere vil jo selvfølgelig ha en minnerik og fantastisk dag. 

Og husk: du er kun ansvarlig for det du sier og det du skriver, ikke ansvarlig for hva andre hører. Ikke din skyld om folk vrir på alt. 

Håper du får en minnerik og fin dag :hoppendeglad:

Anonymkode: 88d25...305

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du fortsette å tenke på alle andre enn deg selv så kommer du til å bli sliten og deprimert av å planlegge bryllup :forvirret: 

planlegg bryllup ditt sånn du ønsker å ha det. Det er din og brudgommen sin dag og dere vil jo selvfølgelig ha en minnerik og fantastisk dag. 

Og husk: du er kun ansvarlig for det du sier og det du skriver, ikke ansvarlig for hva andre hører. Ikke din skyld om folk vrir på alt. 

Håper du får en minnerik og fin dag :hoppendeglad:

Anonymkode: 88d25...305

Syns det var veldig merkelig å si. Man har så klart litt ansvar for hva andre hører. Å forsikre seg om at man ikke blir misforstått osv.

Uansett rart å si i en slik siuasjon.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var veldig merkelig å si. Man har så klart litt ansvar for hva andre hører. Å forsikre seg om at man ikke blir misforstått osv.

Uansett rart å si i en slik siuasjon.

Og jeg syns det er merkelig at du er så negativ til en bruker som forsøker å muntre deg opp...

En sak har alltid minst to sider er et veletablert uttrykk! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, FruGlad skrev:

Og jeg syns det er merkelig at du er så negativ til en bruker som forsøker å muntre deg opp...

En sak har alltid minst to sider er et veletablert uttrykk! 

Joda, men hele storyen legges ikke ut her. Og du snakker mot meg på en rar måte. Som om jeg kan ta fullstendig feil, bare vit det at den moren du tror har en annen side av saken, har vært voldelig mot 4 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...