Gå til innhold

Får hunder PMS og menssmerter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller løpetidsmerter da :P Jeg har aldri hatt tisper, bare hannhund og dette begynte jeg plutselig å lure på :fnise: 

Anonymkode: 748d6...3d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også lurt på dette nå, fordi vi har vår første tispe med løpetid! Merket at hun var UPP og ned med matlysten hver dag,noe hun ikke pleier, så regner med hun hadde noen plager iallfall! I tillegg var humøret OGG og ned, hvis jeg kan si det sånn. VELDIG mye mer kontaktsøkende, sov mer, noen dager veldig aktiv som hun pleier, og andre dager sov hun nesten bare. 

Så vil tro de har noen plager, men hunder har jo gjerne en veldig smerteterskel, så de hadde nok aldri sagt ifra "bare" av menssmerter 😛

Anonymkode: 22a50...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: cd517...5b5

Skrevet

Nei. Det får de ikke. Deres forplantningsorganer fungerer ikke likt som hos mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Var det så morsomt da? Det er nyttig å vite. De kan jo ikke si ifra om at de vil ha varmeflaske og ryggmassasje og kose seg med en god romantisk komedie :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det så morsomt da? Det er nyttig å vite. De kan jo ikke si ifra om at de vil ha varmeflaske og ryggmassasje og kose seg med en god romantisk komedie :P 

Nei, de kan ikke det.

Anonymkode: cecab...fd9

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: cd517...5b5

:fnise:

6 minutter siden, Kontormus skrev:

Nei. Det får de ikke. Deres forplantningsorganer fungerer ikke likt som hos mennesker.

Da regner jeg med at gullfisken min heller ikke har eggløsningssmerter :Nikke:

Og det er godt :)

Anonymkode: 163b0...120

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min blir hormonell og humørsyk før løpetiden hvertfall. Hun legger seg på kjøkkenet og sturer i timevis og så kommer hun inn til oss og krever masse oppmerksomhet før hun legger seg for å sture litt til :laugh: Hun er ikke sånn ellers.

Anonymkode: 1e21b...fb5

• Liker 2
Skrevet

Det heter ikke "oppføre seg som en bitch" uten grunn. :ler: 

Jeg har samme erfaring som AB over her. Hunden til besteforeldrene mine er en overlykkelig logrepropell til vanlig, men før løpetiden legger hun seg i et hjørne av stua med hodet vendt mot veggen og vi må omtrent sende henne en søknad i fire eksemplarer for at hun skal gidde å nedlate seg til å se på oss eller bli med på tur.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om de har vondt, men de kan i alle fall ha PMS. Har hatt to tisper som voksen, og den først brukte ca en måned med humørsvingninger på å lade opp til løpetida, dette var også en veldig glad hund til vanlig, så det var tydelig at noe var på gang. Hund nummer to begynner ca seks uker før, og sliter også med innbilt i etterkant, så hun har det så ille at hun skal kastereres. 

Anonymkode: 5c4d7...faf

• Liker 1
Skrevet

Om de har menssmerter som oss vet jeg ikke- men at de er PMS.. ingentvil... det begynner gjerne en mnd før- med markering for å fortelle hele verden at HEY.. følg med-.. de er like sære, sure og gretne akkurat som oss jenter..

Min får også helt fnatt når de første bloddråpene begynner å renne.. 

I tillegg så blir de gjerne litt "skjendrektige" i etterkant- hvor de er helt overbevist om at de er gravide og bør behandles som dronning på jorden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...