AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Veit ikke om det skal være flaut eller ikke, men fått en del kommentarer av kjæresten på at jeg kommer/spruter veldig mye. Har egentlig ikke tenkt på det så mye ettersom jeg ofte kommer inni henne, men for å teste dette ut tok jeg en flaske her om dagen og kom oppi. Dette var en halvlitersflaske typ coca cola og jeg fylte hvertfall opp halve flaska. Er dette mye eller normalt? Anonymkode: 72f85...80d
Silfen Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Fullstendig unormalt. Og selvsagt ikke sant. 2-5 ml er normalt. 2
Midgard Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette mye eller normalt? Helt greit.... om du pissa. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 18 minutter siden, Silfen skrev: Fullstendig unormalt. Og selvsagt ikke sant. 2-5 ml er normalt. Hmm, sant var det nok for var ikke annet enn sperm i den flaska etter. Men takk for info Anonymkode: 72f85...80d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 19 minutter siden, Midgard skrev: Helt greit.... om du pissa. Piss var det så absolutt ikke! ts Anonymkode: 72f85...80d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veit ikke om det skal være flaut eller ikke, men fått en del kommentarer av kjæresten på at jeg kommer/spruter veldig mye. Har egentlig ikke tenkt på det så mye ettersom jeg ofte kommer inni henne, men for å teste dette ut tok jeg en flaske her om dagen og kom oppi. Dette var en halvlitersflaske typ coca cola og jeg fylte hvertfall opp halve flaska. Er dette mye eller normalt? Anonymkode: 72f85...80d Du bør absolutt oppsøke lege. Anonymkode: 8b6a3...174
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå