AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 venner spør om å finne på noe, jeg er veldig flink på å først si ja, så ombestemmer jeg meg fort etterpå så blir det til at jeg finner på en unnskyldning osv, har jo egentlig ikke noe annet jeg skulle gjort... føler jeg innestenger meg selv, å vet ikke helt hva som kan være grunnen? noen som vet hvorfor?? hadde vært fint med noen gode tips.. er litt slitsomt dette her.. Anonymkode: effac...ac6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 vil jo finne på ting, men er akkurat som om noe i huet mitt bare sier (nei, det er best at du er for deg selv)... vet ikke hvorfor, er egentlig en veldig sosial person. Anonymkode: effac...ac6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Skru av telefonen, dataen etter at du har sagt ja, så du ikke kan ombestemme deg. Så går du å treffer dem som avtalt Ikke filosofer så mye over hva som er grunnen til at du trekker deg unna. Bare prøv å la være med det. Anonymkode: 3b7d3...c7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå