AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg mistenker at nabo skal selge pga jeg for noen uker siden så en jeg ikke har sett der før stå på verandaen og ta bilde av utsikta, så gikk han ut på veien og tok bilder av huset. Et sånn stort proft kamera hadde han... og i forrige uke kom det noen med en tilhenger og de lempet på bossposer med masse ting. De har fortsatt pyntegjenstander i vinduet, men jeg tenker at de fortsatt har litt møbler og sånn da så det ser pent ut til evnt. visning? Har ikke så veldig lyst til å konfrontere de med om at de skal selge.. (vil ikke være nysgjerrig nabo, selv om jeg egentlig er det hehe)... Men har fortsatt ikke sett annonse på finn.no ennå... Noen som har erfaring og vet hvor lang tid det evnt. tar før en megler har laget til prospekt og annonse før det kommer ut på finn? Hadde vært artig å sett bilder fra inni huset. Vi har ikke så mye kontakt med naboen annet enn et nikk i ny og ne, så det faller seg ikke naturlig å komme bort og spørre om disse tingene. De er litt annen generasjon enn oss, så vi har liksom ikke så mye felles... Blir spennende å se om det er noen på vår alder som flytter inn, kanskje vi får litt bedre kontakt med naboen da. Anonymkode: f8acc...de2
Million Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Det tok vel rundt en til halvannen uke fra fotografen var her hos oss og tok bildene, til annonsen og prospektet var klart på nett.
MiniMjau Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Fra foto så tok det 3-4 dager før annonsen var ute.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Kan det tenkes at de venter på rette tiden for å selge? Husker da vi skulle selge for lenge siden, da sa megler at det var perfekt tid for å selge (seinsommer, snart høst, folk som flyttet hit for å få seg jobb og måtte ha et sted å bo)... Kanskje de vil vente med å legge ut til folk er tilbake fra ferie liksom? Er jo ikke så ideelt å legge ut hus for salg midt i ferietiden tenker jeg... hvis man vil ha flest mulige på visning. Anonymkode: f8acc...de2
Cuntzilla Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Du kan få en annonse ut på finn et par dager etter takst og foto, så de sitter nok ikke og venter på at filmrullen skal fremkalles akkurat
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 det lar seg gjøre for megler å få boligen på nett innen en uke etter at fotografen har vært der. Men hvis jeg skal gjette, så kommer ikke boligen på markedet før i august. Rett og slett fordi det er sommer, og ferietider. Anonymkode: 59ff8...16f
FantasDick Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Vi skal selge, men kommer ikke til å legge ut huset før vi har funnet noe nytt. Har bestilt takstmann og fotograf for å jobbe med prospektet så det er klart til vi har funnet nytt hus. Det kan ta måneder. Kanskje naboen din gjør noe slikt? 1
Gjest Margit Spat Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 (endret) Hos naboen vår tok det en ukes tid fra fotograf hadde vært der til huset ble lagt ut for salg. Da svigerforeldrene mine solgte tok det lengre tid. Grunnen var at megleren var temmelig talentløs og gjorde en slett jobb med prospektet, som måtte gjennom utallige runder med korrigering og endringer før det ble riktig og fikk akseptabel ordlyd og kvalitet. Endret 22. juni 2016 av Margit Spat
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 To dager her fra fotografen var her til huset mitt lå på finn, så er individuelle forskjeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå