Gå til innhold

Jeg er tykk, passe fin og singel, vil Sukker hjelpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.Jeg er overvektig, ikke særlig vakker, ikke særlig utadvendt, litt klein, lys i huden og veldig veldig singel. Savner kjæreste, vil slå meg til ro, er 26 år. Tinder er ikke min sterke side, har helkroppsbilder og en liten tekst men lite hell. Vil sukker være noe for meg? Er folk mer seriøse der?

Anonymkode: 12720...b85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ti år eldre, har et pent ansikt og ikke så mye mer. Sukker funket dårlig for meg, det er på Tinder jeg har funnet date.

Anonymkode: e7871...f63

Skrevet

Aner ikke. Det spørs vel helt på deg, og hva du har å tilby. Mulig du er penere enn du tror, og om ikke, er du interessant? Mange menn vil prioritere en som er passe fin, som du selv sier, over en som er grisefin, så lenge hun går an å snakke med. Det er jo også enorm forskjell på å ikke være noen modell, og å være en grå mus. Stil kan gjøre deg synlig vel så mye som kropp.

Tar du initiativ, er du lett å få med på ting, er du åpen? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

.Jeg er overvektig, ikke særlig vakker, ikke særlig utadvendt, litt klein, lys i huden og veldig veldig singel. Savner kjæreste, vil slå meg til ro, er 26 år. Tinder er ikke min sterke side, har helkroppsbilder og en liten tekst men lite hell. Vil sukker være noe for meg? Er folk mer seriøse der?

Gutt eller jente ?

Anonymkode: d92a8...f91

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell litt mer om deg selv da ? ;)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Okapi skrev:

Aner ikke. Det spørs vel helt på deg, og hva du har å tilby. Mulig du er penere enn du tror, og om ikke, er du interessant? Mange menn vil prioritere en som er passe fin, som du selv sier, over en som er grisefin, så lenge hun går an å snakke med. Det er jo også enorm forskjell på å ikke være noen modell, og å være en grå mus. Stil kan gjøre deg synlig vel så mye som kropp.

Tar du initiativ, er du lett å få med på ting, er du åpen? 

2 timer siden, Trøndermann skrev:

Fortell litt mer om deg selv da ? ;)

I det virkelige liv tar jeg masse initiativ. Jeg prater og faktisk prøver å holde en samtale. Desverre kan det ofte bli litt "krevende" ettersom det ikke alltid kommer av seg selv. Jeg er passe lett å få med på ting, eller, jeg sier alltid ja, men iblandt trenger jeg noen som kan dra meg ut av comfort sonen. 

Jeg elsker dyr, naturen, tør ikke å dra på telttur alene. Liker å reise, men ikke alene for jeg føler ikke jeg er flink til å ta kontakt med mennesker. Har nok gjennomsnittlig selvtillit...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I det virkelige liv tar jeg masse initiativ. Jeg prater og faktisk prøver å holde en samtale. Desverre kan det ofte bli litt "krevende" ettersom det ikke alltid kommer av seg selv. Jeg er passe lett å få med på ting, eller, jeg sier alltid ja, men iblandt trenger jeg noen som kan dra meg ut av comfort sonen. 

Jeg elsker dyr, naturen, tør ikke å dra på telttur alene. Liker å reise, men ikke alene for jeg føler ikke jeg er flink til å ta kontakt med mennesker. Har nok gjennomsnittlig selvtillit...

Synes du høres ut som ei interessant dame jeg ;)  Hadde absolutt ville blitt kjent hvis jeg støtte på deg på ei sånn side :)

Skrevet

Du får sende meg en melding ;)

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Ardenus skrev:

Du får sende meg en melding ;)

Nei du er opptatt. 

Anonymkode: 448f2...fab

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke på nett? Det er jo selvsagt en fare for at mange av de som vil skrive til deg er de som enten er desperate av helt forståelige grunner og ikke så interessante for deg, eller sjekkerne som tar runden på nettstedet. Ved å skrive selv har du iallefall litt mulighet til å styre hvem du kommer i kontakt med. Svært få menn blir provosert selv om de ikke er interesserte.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er opptatt. 

Anonymkode: 448f2...fab

Ikke nå lenger :/

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Okapi skrev:

Men ikke på nett? Det er jo selvsagt en fare for at mange av de som vil skrive til deg er de som enten er desperate av helt forståelige grunner og ikke så interessante for deg, eller sjekkerne som tar runden på nettstedet. Ved å skrive selv har du iallefall litt mulighet til å styre hvem du kommer i kontakt med. Svært få menn blir provosert selv om de ikke er interesserte.

TS her

Jeg gjorde det ofte på Tinder, men det var så få som svarte. Selv med gode samtalestartere...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg gjorde det ofte på Tinder, men det var så få som svarte. Selv med gode samtalestartere...

Er vel mange som opplever der sånn, og da er det jo ikke stort annet man kan gjøre enn å kaste et videre nett, og sende meldinger til flere. Det er den rasjonelle fremgangsmåten, iallefall. Selv blir jeg såpass deppa av en avvisning av den typen at jeg helst ikke gjør det, så er ikke akkurat noe godt eksempel. :P 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Hadde vært interessant å høre fra deg,TS ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...