AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Er det noe jeg kan gjøre? Det startet i går kveld. Foreldrene mine passet henne i går og har gitt henne hundefor hun ikke er vant med Hun har smattet i hele natt og magen rumler hele tiden Hun gikk tissetur som normalt men virker selvfølgelig slapp og kvalm nå som hun er inne. Det er ganske lang vei til veterinær for å kjøpe zoolac og jeg har ikke lyst til å forlate henne eller legge henne i bilen når hun er så kvalm. Hun syns det er greit at jeg tar henne på magen og hun er ikke hoven eller noe. Anonymkode: 9e380...22f
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Noe sier meg at hun vil spy som en gris eller få skikkelig diare. Du skal hvertfall ikke gi henne noe annet en vann fremover. Hvis du ser at hun blir veldig syk i form av at hun blir enda slappere, ikke responderer godt eller får kramper så skal du kontakte dyrlege asap! Du kan gjerne ringe til dyrlegen også for å få en profesjonell person sin mening. Vi kjenner ikke til hunden så vanskelig å si hva som er normal reaksjon på noe den ikke tåler
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Det virker som hun er på bedringens vei Hun hadde litt diare når vi var ute nå men har ikke hatt noen uhell og ikke noe oppkast. Jeg pratet med en bekjent som er pensjonert veterinær og han foreslo små og hyppige måltider så det har hun fått Anonymkode: 9e380...22f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Hvordan vet du om en hund er kvalm eller ikke?? Anonymkode: 6be46...f09
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som hun er på bedringens vei Hun hadde litt diare når vi var ute nå men har ikke hatt noen uhell og ikke noe oppkast. Jeg pratet med en bekjent som er pensjonert veterinær og han foreslo små og hyppige måltider så det har hun fått Anonymkode: 9e380...22f Så bra! Jeg håper du tar ett alvors ord med foreldrene din ang hva slags mat de kan gi hunden din. Er desverre mange som tror man kan gi alt til hunden. Anonymkode: a3705...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå