AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Dama syntes jeg er for stor. Vært sammen i over 1 år nå og virker som hun mister sexlyst. Personlig har jeg aldri har noen partnere som har virker misfornøyd med str min så dette er litt nytt. Under aktene får hun vondt da jeg øker tempo osv og det gjør at jeg må begrense meg. Har en litt over gjennomsnitt på ca 17 cm og mellom 13-14 i omkrets. Varmer henne alltid opp, men virker ikke fungere det heller selv om hun er "klar" for å motta meg. Noen tips? Anonymkode: d06d8...591
KaDust Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Har dere prøvd forskjellige stillinger? Noen stillinger gjør mer/mindre vondt enn andre når det er størrelsen som er problemet.
stan Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 For oss fungerer stillinger som ikke blir for dype.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 9 minutter siden, KaDust skrev: Har dere prøvd forskjellige stillinger? Noen stillinger gjør mer/mindre vondt enn andre når det er størrelsen som er problemet. Prøvd, men virker som alt bare er litt vondt for henne. Skjønner det ikke for var ikke slik i starten og kuken min er jo ikke akkurat kjempestor Anonymkode: d06d8...591
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Min type varmer ALDRI meg opp. Føler meg som en sexdukke. Anonymkode: b7518...2a6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Hmm så merkelig.. kanskje hun kan dra til legen og få sjekket inni der? Hørt om damer som har satt fast tamponger inni hudflik i vagina og måtte opereres. Kanskje det er noe med henne? Greit å sjekkræe hvertfall kan hende jeg er helt på villspor nå.. Anonymkode: b7518...2a6
Metalcharted Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Hun har sikkert ikke hatt mange store inni seg før og ikke tilpasset musen?. Finn stillinger der hun også har kontroll på hvor mye hun vil ha inni seg. http://www.bustle.com/articles/74883-the-7-best-sex-positions-for-well-endowed-men-because-bigger-certainly-isnt-easier
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 La henne sitte øverst og styre tempo og hvor langt inn hun vil ha den. Hun har sikkert kort og trang vagina, ikke alle klarer å ta imot noe stort, inkludert meg.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 5 minutter siden, Mysticgirl skrev: La henne sitte øverst og styre tempo og hvor langt inn hun vil ha den. Hun har sikkert kort og trang vagina, ikke alle klarer å ta imot noe stort, inkludert meg. Men hun sier det er går mer på friksjonen og ikke lengden. Er jo ikke så tykk jeg? Anonymkode: d06d8...591 1
herremann Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun sier det er går mer på friksjonen og ikke lengden. Er jo ikke så tykk jeg? Anonymkode: d06d8...591 snittet på omkrets er rundt 12. prøvd med glidekrem?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, herremann skrev: snittet på omkrets er rundt 12. prøvd med glidekrem? Prøvd masse. Hun blir som regel veldig våt også så burde ikke være noe problem Anonymkode: d06d8...591
Gjest UhuruPeak Skrevet 22. juni 2016 #12 Skrevet 22. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dama syntes jeg er for stor. Vært sammen i over 1 år nå og virker som hun mister sexlyst. Personlig har jeg aldri har noen partnere som har virker misfornøyd med str min så dette er litt nytt. Under aktene får hun vondt da jeg øker tempo osv og det gjør at jeg må begrense meg. Har en litt over gjennomsnitt på ca 17 cm og mellom 13-14 i omkrets. Varmer henne alltid opp, men virker ikke fungere det heller selv om hun er "klar" for å motta meg. Noen tips? Anonymkode: d06d8...591 Hva med å ta det i rolig tempo?!
herremann Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvd masse. Hun blir som regel veldig våt også så burde ikke være noe problem Anonymkode: d06d8...591 er mulig at ho ubevisst kniper igjen under samleiet pga ho er redd det skal gjøre vondt, noe som bare gjør vondt verre. prøv å ha sex en dag hvor ho er den dominante. Du skal bare ligge/sitte uten å bevege deg, og ho skal kontrollere tempoet etc i alle stillingene. Er viktig at ho greier å slappe av. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Skrevet 22. juni 2016 Er nok bare noe hun sier for å booste selvtilliten din litt. Har du tidligere gitt uttrykk for usikkerhet rundt størrelsen din? Sett pris på at du har en dame som vil gjøre deg glad og gjengjeld med å lære deg noen nye teknikker du kan glede henne med. Anonymkode: 05f13...9dc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 Jeg synes ikke det høres normalt ut. De første gangene - ja, men ikke etter ett år. Du er absolutt større enn gjennomsnittet, men ikke SÅ stor. Anonymkode: d76bd...0ef 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #16 Skrevet 22. juni 2016 La henne styre. Bruk heller energien på å nyte hennes aktivitet, stryk på henne, masser, slikk, kos, kyss, lukt, snakk til henne om ting du vet hun fantaserer om, legg inn tenning i hodet hennes ved å simulere inntrykk som forsterker hennes fantasier og ha det bra der du hjelper henne i den retningen hun nok ønsker å komme. Da får dere fine øyeblikk sammen, enten hun kommer, eller ikke. Det eneste som er rett, er å skape en ukomplisert situasjon. Lærer du deg hennes verden vil hun lettere og lettere komme i stemning og komme hardt, trygg og elsket. Stå på, hilsen Oss Andre. Anonymkode: c167c...d44 1
Coronas Skrevet 23. juni 2016 #17 Skrevet 23. juni 2016 Den 22.6.2016 at 12.09, AnonymBruker skrev: Dama syntes jeg er for stor. Vært sammen i over 1 år nå og virker som hun mister sexlyst. Personlig har jeg aldri har noen partnere som har virker misfornøyd med str min så dette er litt nytt. Under aktene får hun vondt da jeg øker tempo osv og det gjør at jeg må begrense meg. Har en litt over gjennomsnitt på ca 17 cm og mellom 13-14 i omkrets. Varmer henne alltid opp, men virker ikke fungere det heller selv om hun er "klar" for å motta meg. Noen tips? Anonymkode: d06d8...591 Kanskje hun har fått en infeksjon. Jeg fikk det og hadde vondt under sex. Ble bedre med antibiotika. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #18 Skrevet 24. juni 2016 Den 22.6.2016 at 13.18, Mysticgirl skrev: La henne sitte øverst og styre tempo og hvor langt inn hun vil ha den. Hun har sikkert kort og trang vagina, ikke alle klarer å ta imot noe stort, inkludert meg. Hva regner du som stort? Lengde/tykkelse? Skjedde det etter at du fikk barn?, at vaginaen ble skadet? Anonymkode: ce727...364
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #19 Skrevet 24. juni 2016 Gi hu en dose smertestillende og kjør på. Anonymkode: 6378b...1e9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #20 Skrevet 24. juni 2016 Hvis du ikke var for stor i begynnelsen av forholdet men problemet har kommet etterhvert, da er det vel ikke størrelsen din som er problemet. Kanskje hun har mistet lysten på sex med deg av årsaker hun ikke tør å snakke om? Hvordan føles det når du har sex med henne da. Du sier at tidligere partnere ikke hadde noen problemer med størrelsen din. Kjennes hun strammere ut enn dine tidligere partnere? Hvis ikke, så hadde jeg spurt om det virkelig var sexen som var problemet. Du ER større enn gjennomsnittet, så lett å "skylde" på det dersom hun ikke tør snakke om hva som virkelig er problemet. Snakk med henne. Anonymkode: 80a23...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå