AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Hei, jeg har de siste to-tre ukene gått ned tre kg ved hjelp av svelt-i-hjel metoden. Ser at dette ikke er hensiktsmessig eller gjennomførbart videre så lurer på om dere kan komme med noen tips til hvordan gå ned 10 kg raskest mulig. Siden jeg nå endelig har greid å gå ned litt er jeg topp motivert for videre vektnedgang. Anonymkode: d9dc8...ec7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har de siste to-tre ukene gått ned tre kg ved hjelp av svelt-i-hjel metoden. Ser at dette ikke er hensiktsmessig eller gjennomførbart videre så lurer på om dere kan komme med noen tips til hvordan gå ned 10 kg raskest mulig. Siden jeg nå endelig har greid å gå ned litt er jeg topp motivert for videre vektnedgang. Anonymkode: d9dc8...ec7 Lavkarbo skal visstnok få kiloene til å fyke. Da må du følge et strengt regime. Vil anbefale å først ta en detox, drive ut vann og avfallstoffer. Så kjøre på med lavkarbo, unngå alt av karbo. og mosjoner, tren masse styrke, anbefaler spes planken! Stram opp magemusklene, så får du bedre holdning og ser fort slankere ut... om kiloene ikke raser, så blir du i alle fall smalere. Bruk målebånd fremfor vekt! Anonymkode: ebb3a...494
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Hva gjør man for å drive ut vann? Anonymkode: 98b83...3fa
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man for å drive ut vann? Anonymkode: 98b83...3fa Med vann skal vann fordrives Drikke masse vann så du tisser masse Kaffe, grønn te osv er også vanndrivende Unngå salt, da salt binder vann. Og trene kondisjonstrening, så svetter du ut litt vann og pluss øker forbrenningen. Anonymkode: ebb3a...494
Ciara Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Hvorfor må vektnedgangen skje så raskt? Det beste for kroppen er om du finner fram til en livsstil du kan leve med permanent, og heller går ned i vekt noe saktere.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Det er jo ingen vits i å bli kvitt vann... Anonymkode: 968f5...0ff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Gå inn i ketose! Da faller kiloene veldig fort Anonymkode: 9cb9d...ad5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 18 timer siden, Ciara skrev: Hvorfor må vektnedgangen skje så raskt? Det beste for kroppen er om du finner fram til en livsstil du kan leve med permanent, og heller går ned i vekt noe saktere. Drittlei av overvekten og jeg blir fort lei av å slanke meg. Derfor tror jeg det er best å gjøre det hardt og effektivt. Spiser relativt sunt ellers og har hatt en stabil vekt de siste tre år, nesten på kiloen. Anonymkode: d9dc8...ec7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Har tenkt å prøve meg på 5:2 dietten selv, den kan gjøre omtrent 1 kilo pr uke, så da tar det deg 6 uker. Anonymkode: 424d9...594
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 ooops mener 10 uker sf. Anonymkode: 424d9...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå