Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvorfor jeg er avhengig! Jeg ruser meg faktisk - på sjokolade, kaffe og cola!

Jeg føler lissom jeg er på en trip...

først en kopp kaffe sammen med litt sjokolade, og så en boks cola til "dessert"... åh for et velvære jeg føler da... litt sånn høy!

Skikkelig usunn vane... hehee.....

Flere som er sjokoholikere? Eller colaholiker? Eller kaffeaddicts?

Anonymkode: c8831...b8f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvorfor jeg er avhengig! Jeg ruser meg faktisk - på sjokolade, kaffe og cola!

Jeg føler lissom jeg er på en trip...

først en kopp kaffe sammen med litt sjokolade, og så en boks cola til "dessert"... åh for et velvære jeg føler da... litt sånn høy!

Skikkelig usunn vane... hehee.....

Flere som er sjokoholikere? Eller colaholiker? Eller kaffeaddicts?

Jeg var det lenge! En sjokolade og cola, ja, det var tider det. Men aldri mer.

Nå ruser jeg meg kun på taffelvann og pringles. Ikke mye til rus, da, skal jeg være ærlig.... men man kan jo late som. 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri fått noen effekt av cola. Kaffe derimot. Aldri en dag uten :kaffekopp:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg var det lenge! En sjokolade og cola, ja, det var tider det. Men aldri mer.

Nå ruser jeg meg kun på taffelvann og pringles. Ikke mye til rus, da, skal jeg være ærlig.... men man kan jo late som. 

Jeg er dessverre tom for cola, men har ruset meg på 3 kopper kaffe og noen  risbrød (med sjokolade seff)...

Funka det :)

Men tror jeg må begynne i en ende, kutte ut colaavhengigheten først.. .for det er lettest å bli fristet til å ta seg et herlig glass forfriskende iskald cola, spesielt nå når det er så varmt.... puh!

Kan jo godt unne meg noe sukkerholdig da, men unngå cola... 

så kan jeg kutte ut sukkeret etterhvert.
og kaffen og sjokoladen...

Men kaffe er jo sunt på mange måter da, er bare det at jeg må ha sjokolade til kaffen.

Ellers er det så kjedelig :(

Gjest *Micki*
Skrevet

Avhengig av vannmelon jeg :fnise: Har tidligere vært veldig avhengig av sjokolade, men det er blitt mye bedre etter jeg bevisst begynte å kose meg med litt andre og sunnere ting. Som feks frukt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dessverre tom for cola, men har ruset meg på 3 kopper kaffe og noen  risbrød (med sjokolade seff)...

Funka det :)

Men tror jeg må begynne i en ende, kutte ut colaavhengigheten først.. .for det er lettest å bli fristet til å ta seg et herlig glass forfriskende iskald cola, spesielt nå når det er så varmt.... puh!

Kan jo godt unne meg noe sukkerholdig da, men unngå cola... 

så kan jeg kutte ut sukkeret etterhvert.
og kaffen og sjokoladen...

Men kaffe er jo sunt på mange måter da, er bare det at jeg må ha sjokolade til kaffen.

Ellers er det så kjedelig :(

Ja, og cola er jo ekstremt usunt da :) Jeg føler meg mye bedre etter at jeg sluttet med alt av både vanlig brus og lettbrus. Du får ta det litt og litt, ja. 

Men hvis du trener og spiser sunt ellers er det vel ingenting i veien for å nettopp ta seg en sjokolade til kaffen.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Micki123 skrev:

Avhengig av vannmelon jeg :fnise: Har tidligere vært veldig avhengig av sjokolade, men det er blitt mye bedre etter jeg bevisst begynte å kose meg med litt andre og sunnere ting. Som feks frukt.

Dette kan vel ikke stemme og må være direkte løgn? Hva gjør du om vinteren da?

Anonymkode: 95c40...64b

Skrevet

Jeg er avhengig av DHMO.. det er forferdelig.  Må ha det flere ganger om dagen, ellers får jeg migrene å kan faktisk daue hvis jeg ikke får det ofte nok:/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tydeligvis avhengig av kaffe om morgenen. Jeg er sur og grinete helt frem til jeg får dagens første kopp. Om noe skjer så jeg ikke får kaffen min, er det krise. Jeg merker ikke noe mer energi eller oppkvikkenhet av det, det er kun humøret som går til helsike. 

Jeg "må" ha pepsi max og sjokolade om lørdagskvelden, ellers blir jeg også sur og grinete og skuffa.. Det er nok ren psykisk avhengighet, for jeg trenger jo ikke sjokolade og max ellers i uken. 

Anonymkode: 848e4...e97

• Liker 1
Gjest *Micki*
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan vel ikke stemme og må være direkte løgn? Hva gjør du om vinteren da?

Finnes det ikke frukt i butikken om vinteren? :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Micki123 skrev:

Finnes det ikke frukt i butikken om vinteren? :laugh:

Vannmelon er vel ikke i butikken om vinteren? Det er derfor jeg stusser og tenker at du kanskje er en løgner.

Gjest *Micki*
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vannmelon er vel ikke i butikken om vinteren? Det er derfor jeg stusser og tenker at du kanskje er en løgner.

Er nok ikke en løgner men du er nok en kritiker av rang.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor har de vannmeloner hele året. Importert fra ulike land.

Skrevet

Kaffeavhengig her... Fikk en sånn flott kaffemaskin som kverner hele bønner for et år tilbake, og den har nærmest fått et navn her i huset så glad ble jeg i den.:fnise:

Drikker mange kopper kaffe hver dag og føler noe mangler hvis ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får migrene om jeg ikke får i meg kaffedosen innen 10-tia på morgenen.

2 kopper må til :) og litt sjokolade. Mmmmmmmmmm

Noen sier sjokolade trigger migrene, men her er det omvendt. får jeg ikke i meg sjokolade og kaffe, får jeg migrene.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får migrene om jeg ikke får i meg kaffedosen innen 10-tia på morgenen.

2 kopper må til :) og litt sjokolade. Mmmmmmmmmm

Noen sier sjokolade trigger migrene, men her er det omvendt. får jeg ikke i meg sjokolade og kaffe, får jeg migrene.

Æsj, jeg sku ikke snakka så mye om cola... endte med at jeg kjøpt meg en box!

Også hadde de Lohengrin på tilbud, så jeg kjøpte en... i tillegg har jeg altså spist noen risbrød og til og med Nutrilette sjokoladebar... hahaa...........

Så nå har jeg sprukket kan man si!!!!!!!!!

Men jeg kan ikke slutte brått, for da får jeg migrene.

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger og spekulasjoner

Bond, forumansvarlig

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor har de vannmeloner hele året. Importert fra ulike land.

Heldig du! Hvordan er prisene på "the good stuff"? Sitter her og ruser meg på vannmelon nå faktisk, men har en plate brunt i kjøleskapet (ellers smelter den jo) og denne tråden var akkurat det dyttet jeg trengte for å reise meg opp og hente den. Alt som nytes oralt her blir komplimentert av livets elixir; Pepsi max👌

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, CoolSistah skrev:

Heldig du! Hvordan er prisene på "the good stuff"? Sitter her og ruser meg på vannmelon nå faktisk, men har en plate brunt i kjøleskapet (ellers smelter den jo) og denne tråden var akkurat det dyttet jeg trengte for å reise meg opp og hente den. Alt som nytes oralt her blir komplimentert av livets elixir; Pepsi max👌

Hvorfor er så mange avhengige av Pepsi max? Den smaker jo så kunstig... og jeg får hodepine, blir glemsk og får leamus av den... 

Har ikke tenkt over det før, men så så jeg alle bivirkningene man kan få av kunstige søtningsmidler og kjente igjen en del symptomer!

Så her kjøres det på med sukker til jeg får diabetes og veier 100 kg :D 

Nei, det beste er vel å gå over til vann... og kaffe uten noe søtt til :( høres trist ut. Jeg får begynne med vannmelon jeg og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...