Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke bare på Kvinneguiden, jeg er på et annet forum og som jeg ikke ønsker å henge ut, derimot så har jeg opplevd (tusen ganger, ca) at hvis man vinner en diskusjon og motparten går tom for argumenter, så kommer disse her:

"Hvorfor er du så sur?"
"Hvorfor er du så frekk?"

"Stått opp med feil bein?"

Flere som har lagt merke til det? ;) Jeg synes det er et merkelig fenomen, og jeg ler ofte av det. Sånn inni meg altså, jeg sitter ikke og gapskratter foran PC-skjermen. Ikke alltid i hvertfall :tongue:

Men hvorfor skriver folk det? 
Feil bein fordi man stiller spørsmål ved, og påpeker, teite argumenter som ikke henger på greip? Og dét på en hyggelig/nøytral måte.

"Hvorfor mener du at kvinner ikke skal ha sex når de har menstruasjon?"
"Har du stått opp med feil bein eller!!=??!???!"

Anonymkode: cc285...1f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hersketeknikk.

Anonymkode: 7964b...497

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke bare på Kvinneguiden, jeg er på et annet forum og som jeg ikke ønsker å henge ut, derimot så har jeg opplevd (tusen ganger, ca) at hvis man vinner en diskusjon og motparten går tom for argumenter, så kommer disse her:

"Hvorfor er du så sur?"
"Hvorfor er du så frekk?"

"Stått opp med feil bein?"

Flere som har lagt merke til det? ;) Jeg synes det er et merkelig fenomen, og jeg ler ofte av det. Sånn inni meg altså, jeg sitter ikke og gapskratter foran PC-skjermen. Ikke alltid i hvertfall :tongue:

Men hvorfor skriver folk det? 
Feil bein fordi man stiller spørsmål ved, og påpeker, teite argumenter som ikke henger på greip? Og dét på en hyggelig/nøytral måte.

"Hvorfor mener du at kvinner ikke skal ha sex når de har menstruasjon?"
"Har du stått opp med feil bein eller!!=??!???!"

Anonymkode: cc285...1f5

Det verste du kan si til noen som er sur, er å spørre om hvorfor de er så sure... eller spørre om de har pms! Og dette gjelder også irl! Da blir de bare enda sintere.
Det som er kult å svare da, er: Jeg er ikke sur -jeg er FORBANNET!

hoho :)

Bare drit i de som sier det. 
Ok, så er jeg sur, so what? Er du aldri sur du da? Så kjekt du har det da. Tenk å alltid være blid og hyggelig...

hver eneste dag.... 

mens sinnet bare gradvis bygger seg opp, før en vakker dag du eksploderer og gjør noe du virkelig kan angre på.

Bedre å få det ut, enn å gå rundt og gnage på ting.

Anonymkode: 6df2a...d00

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet (endret)

Det er bare noen som må drive på å kverulere.

Endret av Tom/Loki
Skrevet

Jeg sier det bare hvis jeg føler meg veldig angrepet og at personen er sur. Du har jo vunnet, så det er  ikke en hersketeknikk.

AnonymBruker
Skrevet

Mange tåler ikke å bli motsagt. Og når de slipper opp for argumenter, kommer de med sånt tull.

Anonymkode: 47067...929

AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt en hersketeknikk. Selv om du har vunnet debatten ugyldiggjør de det med å hevde at du er sur eller andre usaklige påfunn. Det er tydelig hva slags person du diskuterer med når vedkommende gulper opp et slikt utsagn. Jeg ville bare ha skrevet: "Absolutt ikke" eller "Nei". Det er flere som da kommer med enda mer usaklig oppgulp, men igjen, dette sier jo en hel del om vedkommende. Det er denne personen som har noen problemer. Ikke du. 

Tidligere har jeg blitt litt provosert av slike hersketeknikker, men nå himler jeg med øynene og tenker heller på hvor stakkarslige og lite reflekterte disse menneskene er. 

Anonymkode: bf322...d08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...