Gå til innhold

Dårlig service eller utimelig kunde? Føler meg lurt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nysjerrig på om jeg er urimelig eller ikke i denne situasjonen, så forhører meg med noen ekstra hoder.

Jeg vil avslutte mitt medlemsskap i noe, og siden jeg har betalt for muligheten til å fryse abonnementet, tenkte jeg å gjøre det mens jeg bestemte meg for om jeg skulle slutte. Har fryst medlemsskapet for juni og juli.

Nå i juni fant jeg ut at det er best å bare avbestille så fort som mulig, siden jeg vet at jeg aldri får bruk for abonnementet. Gjør jeg det før frysinga går ut, slipper jeg å betale for enda en måned med tull.

Så nå har jeg sagt opp, men får beskjed om at jeg må betale for juli SELV om jeg har den måneden fryst, om jeg vil si opp.

Jeg har jo betalt for to måneder frys. Er det rettferdig at jeg likevel må betale medlemsskap for den måneden?

Får beskjed om at det er en måned oppsigelsestid, og at den måneden blir da juli.

Føler meg litt lurt.

Så hva mener dere? Dårlig service eller urimelig kunde? :P

Anonymkode: 45131...fb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager skrivefeil i tittel. Litt kronglete på telefon 😁

TS

Gjest HappyWaffle
Skrevet

er det en mnd oppsigelsestid så må du betale for juli om du sier opp i juni :) her har nok selskapet rett

AnonymBruker
Skrevet

Dette er umulig å svare deg på fordi det er regulert i reglene for medlemskap og skal stå hvordan fungerer i papirene du fikk ved innmelding. (Antar det er snakk om et treningssenter?) Les hva som står i rglene da vet du og hvem som er urimelig. 

Anonymkode: c29b5...a1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var medlem i FreshFitness og frøs abonnementet der. Sa opp i fryseperioden og betalte ikke noe etter fryseperioden.

Det er sikkert forskjellig fra sted til sted og hva det gjelder osv som AB...a1e sier. 

Anonymkode: a94c7...43d

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, HappyWaffle skrev:

er det en mnd oppsigelsestid så må du betale for juli om du sier opp i juni :) her har nok selskapet rett

Bummer, håpet at ingen skulle skrive det! 🙁 Da må jeg bare gi meg, da...

TS

Skrevet

Har du noe bindingstid? Det er sant at visst du sier opp i juni må du være medlem(betale) ut juli, men det gjør du jo når du har fryst også. Regner med du betaler for å ha fryst bare en lavere sum. Da skal det være nok betale bare denne summen, unntaket er om det står eksplisitt i medlemsstatene at abonnementet ikke kan være fryst i oppsigelsestiden.

Skrevet

Her er jo det vilkårene som avgjør og ingenting annet. Du må rett og slett lese i disse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...