Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt CK One Shock de siste åra, men nå er den omtrent ikke å få tak i lenger, så spørs om jeg må se meg om etter en ny. :icon_frown:

Skrevet

Ralph fra Ralph Lauren, grønn flaske :) Brukt den i mange år. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, LiKa1986 skrev:

Jeg har brukt CK One Shock de siste åra, men nå er den omtrent ikke å få tak i lenger, så spørs om jeg må se meg om etter en ny. :icon_frown:

Hva lukter den :) ? (frukt.. blomster.. vanilje..?)

http://www.fragrantica.com/perfume/Calvin-Klein/CK-One-Shock-For-Her-12519.html

EDIT: ser at den lukter bla.a kakao. Synes du det?

Endret av Aamu
Skrevet
1 minutt siden, Kristanna skrev:

Ralph fra Ralph Lauren, grønn flaske :) Brukt den i mange år. 

Hva lukter den da :) ? Hvis du ser her, så kan du merke den og linke her til meg:

http://www.fragrantica.com/

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Miss Dior Blooming og Hugo Boss Femme.

Skrevet

Alle favorittene er fra Versace. De lukter så godt. Så er jeg veldig glad i Chance Chanel sin parfyme, veldig kraftig lukt, men bruker den kun til helt spesielle anledninger :)

Skrevet

Denne :hjerte: Himmelsk

Giorgio-Armani-Acqua-Di-Gio-Men-3.4oz-ED

• Liker 1
Skrevet

YSL Manifesto <3

Skrevet

Giorgio Armani Sí er favoritten. Den lukter utrolig friskt og godt. Vet ikke om det er en veldig sær sammenligning, men jeg syns den lukter som IPA, spesielt Punk IPA. Det er vel lukten av litchi som gjør det.

Jeg er også veldig glad i Devil's Nightcap fra LUSH. På meg lukter den syrlig, men jeg har hørt den lukter forskjellig på forskjellige mennesker.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Aamu skrev:

Hva lukter den :) ? (frukt.. blomster.. vanilje..?)

http://www.fragrantica.com/perfume/Calvin-Klein/CK-One-Shock-For-Her-12519.html

EDIT: ser at den lukter bla.a kakao. Synes du det?

Den lukter friskt, lett blanding av det som står at den skal lufte tenker jeg. Er ikke så opptatt av å identifisere luktene, tenker mer på helheten. Også er den lett, jeg klarer ikke tunge parfymer..

AnonymBruker
Skrevet

L'eau d'Issey. Har brukt den i 20 år, tror jeg. Har prøvd å skifte den ut, men blir aldri fornøyd men noen andre, så det blir nok den resten av livet.

Anonymkode: 710b8...690

• Liker 1
Skrevet

Først var det lèau d`issey,Så Gucci 2 den rosa, så Bright Crystal Versace, så Versace pour femme, den gule, så Daisy Marc jacobs, så Dolce og Gabbana pour femme og nå skifter jeg på og bruker flere forskjellige, har ikke noen yndling lenger. men elsker parfyme!

• Liker 2
Skrevet

Disse 5 liker jeg best (klarer aldri å velge bare en favoritt...)

Marc by Marc Jacobs

Stella by Stella McCartney

Oscar by Oscar de la Renta

La vie est belle fra Lancome

Light blue fra Dolce&Gabbana

Skrevet

Stella av Stella McCartney.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Narsisco Rodriquez For Her(både den svarte og den rosa flakongen)

Liker også Lancôme "Vie est Belle" ganske godt.

Gjest Vause
Skrevet

Har ingen spesiell favoritt men den nye til Dior er sinnssykt god. Hadde aldri trodd jeg en parfyme fra Dior skulle falle i smak hos meg men jaggu. :P Det er en versjon av Posion, husker ikke akkurat nå hva den heter. Lukter dog ikke som noen av Poison parfymene. :P 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg elsker rene dufter, og har brukt Clean Warm Cotton i mange år. 

Hilsen hun som kan stå og snuse ned i vaskepulverpakningene lange tider av gangen :fnise:

Skrevet

YSL Manifesto! Lukter kjempegodt.

Victor & rolf Bon bon ❤️

Miss dior, eau de parfume bruker jeg på vintertid, synes den blir litt vel tung på våren og sommeren

Prada candy l'eau liker jeg å bruke på dagtid om sommeren, lukter søtt og godt, ikke så tung

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...