Gjest Bitter berte Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Er dating det samme som å teste ut andre mennesker, for så å bare droppe dem når det ikke blir noe forhold? Selv om man strengt tatt kunne vært venner... Det kan jo bli litt slik at man tester, bruker og kaster...masse spill, halve løgner og falsk høflighet. Før tekstmeldingene stilner. Eller?
Gjest *Fiona* Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Aner ikke lenger, har droppa hele greia. Jeg hadde nemlig motsatt problem - hvis jeg en sjelden gang sa ja takk når noen viste interesse, fordi de virket hyggelige - så ble det hyggelig, gøy osv. Og så ble de forelsket, og skulle helst klenge dag og natt, enda jeg sier fra jeg vil ta ting rolig. Og så ender det med at jeg må dumpe noen. Og jeg synes det er nesten verre å dumpe noen enn å bli dumpet selv - ergo er dating lagt på is for min del. Savner videregående jeg, hvor alle hang sammen i en stor gjeng og fant på masse gøy hele tiden, kino, middag, fester osv. Nå er det alt eller ingenting, for det står liksom mer på spill. Så jeg slenger meg på kosetråden lenger ned på siden :-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Det blir ofte det. Spesielt hvis man blir kjent med noen fra nettet og han ingen kontakt ellers.
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har mange venner og er i utgangspunktet ikkje interrisert i flere. Dersom det ikkje funker mellom meg og en dame så holder vi ikke kontakten med mindre hun gjør et aktivt arbeid for det. Jeg har ikke et behov for å holde kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå