Gjest Astrix01 Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Hva tenker du når du ser ei selvsikker kraftig jente, som ikke gjemmer seg bort i store posete klær... Men kler seg i moteriktige og utfordrende klær som viser kropp?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg er kanskje litt sær, men jeg synes moteriktig og utfordrende sjelden går hånd i hånd, uansett størrelse. Jeg er litt større selv (str 40-42) og jeg kan gjerne bruke skaterkjoler, blyantskjørt, høye hæler osv. Men fordi jeg har en veldig fyldig byste så går jeg sjelden med utringet overdel, fordi det blir så vanvittig voldsomt at det blir tacky. Jeg føler ikke jeg gjemmer meg av den grunn og må ha en dyp utringing for å være stolt av bystene mine. På samme måte som at jenter med slanke og flotte bein ikke MÅ ha hotpants for å vise at de er stolt av beina sine. Anonymkode: bc997...808 8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 8 minutter siden, Astrix01 skrev: Hva tenker du når du ser ei selvsikker kraftig jente, som ikke gjemmer seg bort i store posete klær... Men kler seg i moteriktige og utfordrende klær som viser kropp? Vi har skjønt at du liker den typen damer nå! Trenger ikke å gnåle om det. Anonymkode: 17e1f...843 3
Gjest Astrix01 Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har skjønt at du liker den typen damer nå! Trenger ikke å gnåle om det. Anonymkode: 17e1f...843 Da trenger du ikke å lese trådene mine heller! 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå