AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Hei! Fikk for en måneds tid siden tips her på forumet om å få ned til 12-1300 kalorier for å gå ned i vekt. Jeg gikk den gang på 1500 uten vektnedgang. Fulgte rådene herfra og har nå ligget på 1250 i en måned. Absolutt ingen nedgang! Hva kommer dette av? Jeg er 172 høy, veier 85 kg. Trener ikke men aktiv jobb. Er 39 år. Burde jo gå ned på så lite kalorier?eller? Anonymkode: c639a...010
Gjest Runforit Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Da burde du sjekke deg hos legen for kroppen kan ikke lagre fett på kaloriunderskudd.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Har tenkt det samme så har bestilt legetime til uken. Mon tro hva feilen kan være?kan jeg ha lavt stoffskifte uten å vite om det?eller insulintrøbbel? Hva er det egentlig som kan stoppe vektnedgang? Ts Anonymkode: c639a...010
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Fikk for en måneds tid siden tips her på forumet om å få ned til 12-1300 kalorier for å gå ned i vekt. Jeg gikk den gang på 1500 uten vektnedgang. Fulgte rådene herfra og har nå ligget på 1250 i en måned. Absolutt ingen nedgang! Hva kommer dette av? Jeg er 172 høy, veier 85 kg. Trener ikke men aktiv jobb. Er 39 år. Burde jo gå ned på så lite kalorier?eller? Anonymkode: c639a...010 Har du regnet med alt du har spist og drukket? Husk der er masse kalorier i jus og brus! Du bør absolutt kun drikke vann når du slanker deg. Anbefaler å trene kondisjonstrening. Pga kaloriregnskapet. Det kan jo være at kroppen tviholder på fettet pga du får i deg for lite kalorier, men det er begrenset hvor lenge kroppen kan tviholde og... Anbefaler deg å få i deg proteinrik mat, trene kondisjon og styrke, og heller drite i kaloriene, så lenge du ligger unna sjokolade, kaker og brus. Anonymkode: dc0f5...0d5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Noterer alt slavisk. Holdt på med dette lenge, så er godt inni "reglene". Rart at jeg ikke går ned i de hele tatt syns jeg. Frykteligstyr og stress å loggføre alt jeg spiser syns jeg, skulle ønske jeg slapp. Kan hende det er en annen metode som virker bedre på meg, jeg vet ikke. Tusen takk for innspill ts Anonymkode: c639a...010
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Fikk for en måneds tid siden tips her på forumet om å få ned til 12-1300 kalorier for å gå ned i vekt. Jeg gikk den gang på 1500 uten vektnedgang. Fulgte rådene herfra og har nå ligget på 1250 i en måned. Absolutt ingen nedgang! Hva kommer dette av? Jeg er 172 høy, veier 85 kg. Trener ikke men aktiv jobb. Er 39 år. Burde jo gå ned på så lite kalorier?eller? Anonymkode: c639a...010 Ligg unna alt av sukker som kan få insulinet til å slå ut. Da går kroppen i lagre fett modus. gjør cardio. Anonymkode: 84219...f65
Gjest Nanne70 Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noterer alt slavisk. Holdt på med dette lenge, så er godt inni "reglene". Rart at jeg ikke går ned i de hele tatt syns jeg. Frykteligstyr og stress å loggføre alt jeg spiser syns jeg, skulle ønske jeg slapp. Kan hende det er en annen metode som virker bedre på meg, jeg vet ikke. Tusen takk for innspill ts Anonymkode: c639a...010 Kanskje du stresser for mye? Stress utløser hormonet kortisol som kan hindre vektnedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå