AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har møtt ene barnet til daten min 3-4 ganger og iflg daten så liker barnet meg veldig godt. Barnet ønsker at vi satser på hverandre. Mine barn liker van veldig godt. Så det som jeg frykter kan bli ett problem, nemlig å møte minste barnet til dste'n, 14 år gammel og bor hos mor. Hvis det skulle vise seg at dette barnet ikke skulle like meg av en grunn, ville du da droppet å gå videre i ett forhold da? Barnefar ser barnet ca 2-3 ggr i mnd, men det er fordi barnet har egne interesser som tar så mye tid at hun ikke prioriterer far for tiden. Hadde vært kjedelig hvis alt stemmer, men at det yngste barnet setter seg i mot meg 😣 Alle våre barn er myndige bortsett fra denne på 14. Anonymkode: cca73...907
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Ingen som har opplevd det ? Anonymkode: cca73...907
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har kommet godt over ens med barnet til min eks, vi fikk et slags venninne forhold hvor hun ofte søkte oppmerksomhet hos meg som hun da selvsagt fikk. Det var fint, men hun var mye yngre enn din datter. Tror det er viktig at en stemor er trygg på seg selv og at far er flink til å se både barn og kjærestens behov for å unngå konflikt. Sjalusi blant damer er veldig vanlig, også i mor-barn forhold selv om det sjelden snakkes høyt om. Hvis fedre er mer klar over dette tror jeg mange konflikter kunne vært unngått. Anonymkode: 029fa...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå