Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Billisten mistet plutselig styringen på E6, braste rett gjennom en vegg og inn i stua til en bonde som satt ved middagsbordet. Den Uheldige sjåføren ble så forfjamset og sa: - Unskyld, men jeg var i grunnen på vei til Moss...... - Jaså sa bonden, - da må du ta til venstre ved gyngestolen der borte! Nr 2. Gamlemor tilkalte vetrinæren, som ganske riktig kunne konstantere det gamlemor hadde hatt mistanke om:katta var gravid. - Men det er ubegripelig, sukket gamlemor, - jeg slipper jo aldri katta ut! I det samme fikk vetrinæren øye på en stor hannkatt ved sofaen: Det der er kanskje forklaringen? sa han. - Er du dum?? sa gamlemor. - Det der er jo broren hennes!!!!!!!!!!!
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2004 Jeg må ha en utrolig dårlig humor!! ikke noe smiley har jeg fått engang!! ehe..... jaja, ta det som to dårlige da!! fant dem i se&hør.. dem var kanskje ikke så artige............. :veldigsur: en liten smiley kan dere vell legge inn, slik at jeg har følelsen av og ha litt god humor,selv om det kanskje ikke stemmer helt.... :-? men litt, ville jo ha vært fint da:) dere kan jo late som for min skyld, ikke sant?!?!?!
Mossa Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 ...klart jeg skal legge inn smiley til deg!!!
Gjest Lompa Skrevet 5. november 2004 #6 Skrevet 5. november 2004 Den øverste synes jeg faktisk var bra, jeg....
Anglofil Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 En smilende smily fra meg til deg Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå