Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 Hva kan grunnen være til at det mye "snørr" av nesen til en tre-fire uker gammel valp? Er det farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #2 Del Skrevet 4. november 2004 En veterinær ville vel egentlig klart å svare mer fornuftig enn oss. Ring og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har sett i en hundebok jeg har, det eneste jeg finner er at nesen skal være ren, lett fuktig og ikke rennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #4 Del Skrevet 5. november 2004 Takk for svar Mjau! :-) Vet du hva symptonmene på forkjølelse er? Og er det vanlig at så små valper kan bli det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 5. november 2004 #5 Del Skrevet 5. november 2004 jeg tror det går at hunden er forkjølet (hvis hunden har sitti på i bil m åpent vindu ol).Men da tror jeg snuta blir tørr og varm. Jeg tror det kan være en allergisk reaksjon siden det renner.. jeg ville nok ha ringt til dyrlegen og spurt, så er det sikkert greit om du ser det det an litt først. hvor lenge har det vært sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå