Gå til innhold

Har noen ganger litt vondt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt pause en stund, men begynt å ha sex igjen for en liten stund siden. I spesielle stillinger så får jeg vondt. Føles som om jeg skal spjære :/ at det er for trangt.. er det noe jeg kan gjøre med det? Bruker glidemiddel

Anonymkode: a8dfc...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere hatt nok kos før dere begynner da, så du rekker å bli kåt? Det har jo mye å si. Hvordan vondt er det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Virker nesten som det gror igjen hvis jeg ikke gjør det ofte nok. Helt ulogisk. 

Det føles som om jeg skal revne, nederst. Er helt frisk og fin "der nede", normal. Han er helt normal han også... kan man bli trangere av å avstå fra sex? Virker kjempemerkelig :(:(

Skrevet

Ikke for å være slem altså, men du har ikke candida? Jeg fikk veldig vondt i en periode med sex der du beskriver uten andre plager. Samme følelsen. Noen dager med canesten og det var borte. Bare spør altså 😙

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 2015 skrev:

Ikke for å være slem altså, men du har ikke candida? Jeg fikk veldig vondt i en periode med sex der du beskriver uten andre plager. Samme følelsen. Noen dager med canesten og det var borte. Bare spør altså 😙

Garantert ikke :) er frisk der nede. Det er helt ok at du spør. 

I enkelte stillinger får jeg ikke/lite vondt. Men I doggy  (hater det ordet) får jeg vondt.

Skrevet

Kanskje du står for lavt med rumpa og han litt for høyt? Det er et veldig sårt område, så ikke så rart du kjenner det

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, 2015 skrev:

Kanskje du står for lavt med rumpa og han litt for høyt? Det er et veldig sårt område, så ikke så rart du kjenner det

Jeg vet ikke, det kan jo hende, men han liker det sånn da.

AnonymBruker
Skrevet

Har forresten vondt idag og så tydelig at det skjedde noe :bond: Tør ikke å se etter hehe. Men svir. Uffamei, har sikkert revnet. Og han er ikke SÅ diger heller, helt normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...