AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hvor leter dere etter ny dame? Vurderer dere single mødre i barnehagen/på skolen til barna deres? Eller på fritidsaktiviteter til barna? Får dere med dere hvem som er single av foreldrene? Eller styrer dere unna de plassene på "jaktmarkedet"? 😊 Anonymkode: 5c646...e3a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor leter dere etter ny dame? Anonymkode: 5c646...e3a Starter som regel i skuffen, hvis jeg ikke finner den der så begynner jeg å lete på loftet, og hvis den mot formodning heller ikke skulle være der så leter jeg i garasjen som en siste utvei. En gang fant jeg en bak vinterdekkene innerst i hjørnet av garasjen etter at jeg egentlig hadde gitt opp alt håp om å finne en. Anonymkode: 68ca6...1ef 5
RoH Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Er vel knekkende likegyldig. Treffer du noen du liker er det vel bare å slå av en prat.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Starter som regel i skuffen, hvis jeg ikke finner den der så begynner jeg å lete på loftet, og hvis den mot formodning heller ikke skulle være der så leter jeg i garasjen som en siste utvei. En gang fant jeg en bak vinterdekkene innerst i hjørnet av garasjen etter at jeg egentlig hadde gitt opp alt håp om å finne en. Anonymkode: 68ca6...1ef Tror Sahara trenger litt mer sand. Anonymkode: 0de06...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Ingen som styrer unna mammaen til sønnens kompis feks? Vurderer dere alle single damer? 😊 Anonymkode: 5c646...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå