Gå til innhold

Kan jeg trene i denne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jobbreise og tenkte å besøke Sats her på stedet, men problemet er at jeg glemte å pakke ned treningstøy:angry:

Det nærmeste jeg kommer som jeg har med er denne buksa, den er jo nesten som en tights, kan  jeg bruke den og ei t-skjorte? Eller vil det se alt for teit ut?

7133scr_02cf7ae3a8291f2.jpg?v=1463003041

Anonymkode: 67b4f...2fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe en tights på Sats? 

Anonymkode: 63c42...d24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok droppet denne treningsøkten!

Anonymkode: 0875d...131

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

På Sats her jeg bor, så selger de treningsklær på senteret

Anonymkode: 11fcb...638

• Liker 2
Skrevet

Ja, det ser kjempeteit ut, men på den andre siden, hvorfor bry seg? Buksa er behagelig og har god nok stretch til å trene med, og du er på reise hvor du ikke møter på noen du kjenner. Folk kan jo få tenke hva de vil om deg, og du ser dem aldri igjen. Personlig hadde jeg valgt å kjøpe en ny tights da. Kan aldri få for mange treningstights.

• Liker 2
Skrevet

Synes den buksa ser teit ut trening eller ei. 

• Liker 5
Gjest Chroma
Skrevet

Du kan trene i hva du vil. Spiller det noen rolle om folk synes du ser teit ut når du trener....?

Gjest 100%naturlig
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jobbreise og tenkte å besøke Sats her på stedet, men problemet er at jeg glemte å pakke ned treningstøy:angry:

Det nærmeste jeg kommer som jeg har med er denne buksa, den er jo nesten som en tights, kan  jeg bruke den og ei t-skjorte? Eller vil det se alt for teit ut?

7133scr_02cf7ae3a8291f2.jpg?v=1463003041

Anonymkode: 67b4f...2fe

Funker bra det, det er jo nærmest en treningstights og en jeans med behaglig dtretch i. Kjør på, ikke noe teit med den buksa☺

Gjest UhuruPeak
Skrevet

Ja det kan du. Ja det ser rart ut. Du kan også stikke innom H&M å kjøpe en shorts til 100 ,-. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
1 time siden, UhuruPeak skrev:

Ja det kan du. Ja det ser rart ut. Du kan også stikke innom H&M å kjøpe en shorts til 100 ,-. 

Sant det, men har en sånn jeans selv. Funker helt fint å trene i, har ganske bra compresions effekt☺. Er kanskje ikke så kul ift alt det kule treningstøyet som finnes. Men ihensikten er jo å trene å ikke moteoppvisning med det fineste treningstøyet. Buksen er faktisk litt sexy å hun blir helt sikkert lagt merke til☺.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville bare dratt innom cubus eller HM for å kjøpe en tights eller noe lignende, kan ikke se for meg at den det er bilde av er noe behagelig å trene i når du begynner å bli svett. 

Gjest UhuruPeak
Skrevet
2 timer siden, 100%naturlig skrev:

Sant det, men har en sånn jeans selv. Funker helt fint å trene i, har ganske bra compresions effekt☺. Er kanskje ikke så kul ift alt det kule treningstøyet som finnes. Men ihensikten er jo å trene å ikke moteoppvisning med det fineste treningstøyet. Buksen er faktisk litt sexy å hun blir helt sikkert lagt merke til☺.

Jeg tenkte mer på at jeg ikke ville svettet i ei fin bukse. Det viktigeste når man trener, for meg, er bevegelighet.  Kan jeg ta en knebøy i det er det godkjent som treningstøy.  

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil man gå med en slik bukse i offentligheten i det hele tatt? Dette er en grusom bukse. 

Ja, du kan selvsagt bruke den, men ja, det kommer til å se blodharry ut. 

Anonymkode: 00263...54f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette virker som en av de endeløse fetishtrådene her på forumet. Lite troverdig problemstilling.

Anonymkode: 2dff2...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...