Shygirl Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hva spiser du på brødskiva? Jeg er ganske ideløs og er litt lei av en del ting. Så kunne treng litt "inspirasjon" Så gjerne legg igjen en kommentar, enten om det er noe du selv spiser eller om det bare er et tips du har PS : jeg vil IKKE ha slankemat forslag. ( jeg trenger heller det motsatte ).
kisskissbangbang Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Smør, hvitost og syltetøy Skikkelig lite spennende, men favortitten nå. Ellers er philadelphiaost eller liknende smøreost (gjerne kremost med hvitløk), spekeskinke og ruccola fantastisk godt. Det samme med marmelade, spekeskinke og brie. Yum!
Persephone Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jeg spiser alltid brødskiver med chiliaioli (den fra Bama er best!) med tunfisk med chili og sitronsaft på toppen. Ikke akkurat slankemat
Zenobia Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Kokt egg slår sjelden feil. Gjerne i kombo med ett av følgende røkt ørret spekeskinke kaviar salami purreløk og raust med ekte smør og sort, nykvernet pepper tomat Noen sverger til ansjos; jeg er ikke av dem. Men hvis du er matlei, hvem vet? Prøv? Salami med agurk og majones var lenge en klassiker her i huset. Brunost med epleskive og tyttebærsyltetøy likeså. Bon appétit!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 1. I brødristeren og deretter et lite lag med smør og bananskiver på. Dette er helt utrolig, og ofte spiser jeg det som snacks. 2. I brødristeren og deretter et lite lag med smør og roastbiff med salt og pepper. Dette er også helt himmelsk. Det er hva kjærlighet smaker. Anonymkode: 223ce...31a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Akkurat nå har jeg dilla på skiver med grovt peanuttsmør, syltetøy og eple. Anonymkode: 43e79...c3d
DizzyRonson Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Hamburgerygg med tomat og agurk. Med litt salt på tomten. Omnomnom:p Makrell I tomat med majones. Eller hvis du vil ha noe skikkelig godt å gidder å gjøre litt for det. Lag en enkel salat: isbergsalat, tomat, mais, agurk, feta ost. Og sånn gresk dressing pulver. Legg på 2-3 skiver kjøttpålegg, Hamburgerygg eller lignende. Hiv på så mye salat du klarer å ei brødskive på toppen. Husk mye godt smør. Nå blei jeg skikkelig sulten. Men har ikke salat:/ 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Peanøttsmør på en skive og blåbærsyltetøy på den andre, og så klemme dem sammen. Anonymkode: f9c4a...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Krydderkremost og skinke. Skinke med avokado, litt balsamico og salt. Ristet brød med banan. Anonymkode: a6db7...8ed
Gjest Kaffekrus Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 Jeg spiser mye peanøttsmør, gulost, kokt skinke (ofte med avokado eller kremost), kremost i alle slags varianter, kokt egg, speilegg, eggerøre, omelett
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 Leverpostei med røbetsalat. Anonymkode: 2b3fa...b39
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 "På mackan", syltetøy, skinke og agurk, peanøttsmør og syltetøy eller tomatskiver med litt krydder. Anonymkode: 91609...e0c
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 Hvitost med jordbærsyltetøy, krydret kjøttpålegg, leverpostei. Å jeg MÅ ha italiensk salat når jeg steker meg baguetter, av en eller annen merkelig grunn liker jeg det ikke på brødskive, det må være baguette 😂😂
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 - peanøttsmør, med eller uten syltetøy - smøreost og kjøttpålegg (og gjerne urter/krydder) - hvitost med agurk/paprika/tomat/rødbete - egg og kaviar - hvitost og kaviar - jarlsbergost - hvitost/jarslberg og kjøttpålegg (og kanskje ketchup el. smøreost under) - leverpostei, gjerne med sylteagurk eller rødbet - makrell i tomat - sardiner Anonymkode: 94a72...97a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #16 Skrevet 22. juni 2016 Jeg er for tiden hekta på hjemmelaget bønnepostei med pickled tomat og majones på. Fant en bønneposteioppskift hos veganmisjonen og tomatpickles kjøper jeg på Global food. Det er et stort glass med en blanding av hele tomater og argurker, beste pickelsen jeg har prøvd. Anonymkode: bb036...919
Gjest Tom/Loki Skrevet 22. juni 2016 #17 Skrevet 22. juni 2016 Avocado med seranoskinke og aioli er det det går i nå.
Kristanna Skrevet 22. juni 2016 #18 Skrevet 22. juni 2016 Spiser ikke så mye brød, men når jeg spiser det går det i som regel: Fårepølse Leverpostei Kokt egg Krydderskinke Most avokado og et salatblad
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #19 Skrevet 22. juni 2016 Jeg varierer også med ulike typer oster, som jarlsberg, camembert, nøkkelost, ridderost, blåmuggost, etc. Bare noe så enkelt som en ny ostetype kan gi skiven et skikkelig løft. Anonymkode: 94a72...97a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #20 Skrevet 22. juni 2016 11 timer siden, Aamu skrev: Nøkkelost. Var det jeg skulle skrive også. Nøkkelost har alltid vært og vil sikkert alltid være mitt favorittpålegg. Og til ts.Siden du ønsker deg motsatte av slankepålegg kan jeg anbefale nøkkelost med avocado som garnityr Anonymkode: dadf8...75e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå