Gå til innhold

Multi active toner fra dermalogica


Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har prøvd den.. den gir en liten oppfrisker til annsiktet.

Men hva er den egentlig godt for?? :o

Jeg har sluttet å bruke den for jeg skjønte aldri poenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Tonere for og lukke porene etter rensingen og for og freshe opp litt huden før kremen..Det er jo liksom en avslutning på rensingen av huden kan man si..Men har altså ikke prøvd denne fra Dermalogica, så jeg er i tvil om jeg skal kjøpe den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempegod! Bruker den alltid etter Special Cleansing Gel eller Ultra-calming cleanser og før skin smoothing cream. Oppfriskende og fuktighetsgivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg bruker Tonere for og lukke porene etter rensingen og for og freshe opp litt huden før kremen..Det er jo liksom en avslutning på rensingen av huden kan man si..Men har altså ikke prøvd denne fra Dermalogica' date=' så jeg er i tvil om jeg skal kjøpe den..[/quote']

Ja ok...vel jeg har jo brukt den og syns den føltes fresh ut for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har brukt den, og synes bare den svir. Greit at jeg vil ha tonic fra samme merke, men akkurat der synes jeg andre merker har bedre produkter.

Men slik blir det vel når ett produkt skal passe alle hudtyper, det passer ikke skikkelig for noen.

Dermalogica har også en annen ansiktsspray, for sensitiv hud, men det er mer en beskyttelsesspray enn en toner, og man kan bli litt blank i ansiktet av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det den man skal spraye i ansiktet etter vask sånn at fukstighetskremen skal gjøre jobben bedre? :o

Og er det noen andre ting den skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den man skal spraye i ansiktet etter vask sånn at fukstighetskremen skal gjøre jobben bedre? :o

Og er det noen andre ting den skal gjøre?

Er det ikke bare til å lukke porene etter ansikts vasken da? Er ganske viktig å lukke porene slik at det ikke kommer urenheter i dem...Det var jo det hudpleieren sa til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen i.i.

Er det ikke bare til å lukke porene etter ansikts vasken da? Er ganske viktig å lukke porene slik at det ikke kommer urenheter i dem...Det var jo det hudpleieren sa til meg...

Jeg fikk med denne i en sånn kit jeg bestilte.

trodde den var til for at fuktighetskremen skulle...ja, gi mer fuktighet :tunge1:

Men kanskje den burde brukes. Jeg har så fet hud så jeg trodde at den ikke var nødvendig for meg :)

Så hvis den er for å lukke porer burde jeg spraye meg litt jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multi active toner.......fukter ikke den da??

Det var ihvertfall det hudpleieren min sa til meg.

Brukte den i "gamle dgaer" når jeg jobbet, f.eks på sykehuset, for der er alltid så tørr luft.

Ellers så trenger du mindre fuktighetskrem hvis du sprayer med denne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg fikk beskjed min hudpleier om at jeg ikke trengte bruke toner' date='...[/quote']

sikkert fordi huden din har nok av fuktighet.

Min trenger heller ikke denne type toner. Fordi den er som andre sier her til å gi fuktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...