Gå til innhold

Hva er dine krav/forventninger til ff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett; hva er dine krav og forventninger? Hva gjør dere sammen? 

For meg er det to venner som også kan finne på venneting (se en film, ta en pils, skravle, etc), men du har også sex å koser. Og selvfølgelig er ærlige og har respekt for hverandre.

Det syns venninna mi var veldig rare forventninger, Hu mente det bare var en man dro til, knulla, å dro igjen. Det syns jeg blir veldig unaturlig igjen da, er det jeg som har misforstått noe? :P jeg hadde jo ikke klart å bare gå inn døra, legge meg på senga, å blitt kasta på dør igjen ti minutter senere? :P

Anonymkode: 675ac...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det du ber om er en kjæreste light, og for meg hadde det vært en oppskrift på fiasko.

Nå driver jeg riktignok ikke med ff, men det eneste som kunne fungert for meg er venninnen din sin variant. Veldig mange ffs som oppfører seg som kjærester, og det ender gjerne med at en av dem ønsker å faktisk være det. Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan være veldig gode venner og ha god sex uten at det blir enten kjærlighet eller kluss, men vet at andre får det til å fungere selv om jeg ikke forstår det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så rart at det er så mange forskjellige meninger om dette, ei annen venninne av meg mente det ble helt unaturlig å ha 'kom-knull-stikk'-forhold, da ville hun heller reist på byen å fått seg et ons.. :ler:

En ting er i alle fall sikkert; ikke rart at sånne forhold ofte går til helvete. :ler:

Grunnen til at jeg har grublet litt på dette i det siste, er at jeg er på vei inn i et slikt forhold, med en veldig uerfaren kar, så jeg er litt usikker på åssen jeg skal gjøre dette. :P alle mine ff har vært venner fra før av, han her har jeg møtt på nett. :P

Ingen av oss er ute etter noe seriøst, men han er kjekk da, så kan godt ha det litt moro med han, og det ville han og. :) ålreit å lett å prate med og, men det er bare noe med oss som kræsjer som noe mer. :P aner ikke hva. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rett og slett; hva er dine krav og forventninger? Hva gjør dere sammen? 

For meg er det to venner som også kan finne på venneting (se en film, ta en pils, skravle, etc), men du har også sex å koser. Og selvfølgelig er ærlige og har respekt for hverandre.

Det syns venninna mi var veldig rare forventninger, Hu mente det bare var en man dro til, knulla, å dro igjen. Det syns jeg blir veldig unaturlig igjen da, er det jeg som har misforstått noe? :P jeg hadde jo ikke klart å bare gå inn døra, legge meg på senga, å blitt kasta på dør igjen ti minutter senere? :P

Ti minutt? Som mann forventer jeg mer. 

Anonymkode: 4a2bc...b74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på mannen da, nå var ikke dette bokstavelig.. Men jeg har hatt mannfolk som ikke holder ut mer enn 10 min før de kommer og da, men det er nå en annen sak. :P

AnonymBruker
Skrevet

FF=ForventnigsFritt.

Anonymkode: e704d...8c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

FF=ForventnigsFritt.

Anonymkode: e704d...8c6

Hehe, denne definisjonen har jeg ikke hørt før. ;)

Men jo, noe forventninger har jeg faktisk hatt til mine tidligere ff da. Jeg forventer at de behandler meg med noenlunde respekt, samt er ærlige (jævlig kjipt å komme 4 måneder inn i løpet, å plutselig bli helt uforventet fridd til, omtrent), og jeg prøver bestandig å gi det samme tilbake. 

Samtidig forventer jeg også at en ff som ligger med andre, også kan respektere at jeg vil bruke kondom, eller at han ikke blir sur for om jeg ligger med noen andre (skal være like spilleregler). Men det er nå meg. :)

Skrevet

Bør man kunne forvente anal av FF?

AnonymBruker
Skrevet

FF må være god i senga. Hva som gjør henne god i senga er for meg noe annet enn for andre. 

Anonymkode: 4a2bc...b74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine forventninger til ff er at vi bare har sex, men at man har endel tid når man er sammen. For eksempel et par timer, og at man prater, koser, har sex og slapper av. Men jeg forventer ikke å se tv, spise sammen og gå ut og drikke øl eller lignende. Det er forbeholdt et kjæresteforhold eller et rent vennskap, sånn jeg ser det. Ellers forventer jeg at han kommer når vi har avtale og ellers gir beskjed, er ærlig og oppfører seg ok mot meg, og at vi enten er eksklusive (det er det jeg ville foretrekke) eller at vi alltid bruker kondom. Forventer også at han forteller det til meg hvis han finner en kjæreste, eller at han av andre grunner vil ut av "forholdet" vi har. 

Anonymkode: fe2a7...b12

Skrevet

Forventer at han er sammen med meg som en venn også, og ikke bare drar på seg buksa og går når vi er ferdige. :P 

Skrevet
Den 21.6.2016 at 22.13, Ananas. skrev:

Jeg synes det du ber om er en kjæreste light, og for meg hadde det vært en oppskrift på fiasko.

Nå driver jeg riktignok ikke med ff, men det eneste som kunne fungert for meg er venninnen din sin variant. Veldig mange ffs som oppfører seg som kjærester, og det ender gjerne med at en av dem ønsker å faktisk være det. Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan være veldig gode venner og ha god sex uten at det blir enten kjærlighet eller kluss, men vet at andre får det til å fungere selv om jeg ikke forstår det.

Signerer denne bortsett fra at jeg ikke har erfart at hverken jenta eller jeg utvikler følelser. Som regel får begge det. Jeg måtte slutte med det

Skrevet

Edit: kom på at alle jentene utviklet følelser om det så var planlagt som ons. Har derfor sluttet

Gjest Klopp
Skrevet

Forventer at vi har sex, koser, kan finne på ting sammen som venner. 

Skrevet
Den 21.6.2016 at 23.08, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt an på mannen da, nå var ikke dette bokstavelig.. Men jeg har hatt mannfolk som ikke holder ut mer enn 10 min før de kommer og da, men det er nå en annen sak. :P

Mener du 10 minutter sammenhengene uten stopp nå?

AnonymBruker
Skrevet

FF må være god i senga, han forteller meg hvis han har en kjæreste el har en annen grunn til å slutte.

FF som jeg har ;  overnatting et sted og koser vi oss, ser på film, spiser middag el frokost sammen, prater el tøyser litt.

fungerer det greit nok nå

Anonymkode: 46f2f...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke finne på ting med ff. Er deilig sex og litt samtale også drar han eller jeg. Men nå har jeg ikke hadd slikt forhold til en venn. Har bestandig møtt ff som intensjonen var å kunne ha sex med hverandre.

Men merker at jeg forventer at han stiller opp når jeg er kåt. For til nå er det bestandig når han er det og det passer for han. Altså selfølgelig har han ikke tid og lyst så tvinger jeg han ikke ;p

Anonymkode: 5adc6...687

AnonymBruker
Skrevet
Den 24. juni 2016 at 16.10, Personenmeg skrev:

Edit: kom på at alle jentene utviklet følelser om det så var planlagt som ons. Har derfor sluttet

alle? Hvor mange er det snakk om?? Høres ut som mange :fnise::laugh:

Anonymkode: a1d4f...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...