AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Gir det samme resultat som ved å spise 500 kalorier? Var det ikke sånn at det går bra så lenge du ikke spiser over 500 kalorier. Vil det da si at man kan spise så mange kalorier man vil så lenge det er under? Jeg tenker ikke å spise 0, men et par hundre. Hjelper mye når man ikke alltid får hvert aktiv. Anonymkode: 1abc9...826
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Gir det samme resultat som ved å spise 500 kalorier? Var det ikke sånn at det går bra så lenge du ikke spiser over 500 kalorier. Vil det da si at man kan spise så mange kalorier man vil så lenge det er under? Jeg tenker ikke å spise 0, men et par hundre. Hjelper mye når man ikke alltid får hvert aktiv. Anonymkode: 1abc9...826 Da tenker jeg ikke på reglene som gjelder for 5:2 dietten om 500 kalorier, men på slankeeffekten og om muskler da brytes ned. Jeg bare tenkte at det skjer ikke siden det også er faste å spise litt mindre enn det. Prinsippet er jo at kommer du over 500 så er ikkke kroppen i faste, så da kan vel spise mindre? Er det noen der som faster helt, eller spiser mindre? Hvordan resultat har det blitt? Anonymkode: 1abc9...826
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da tenker jeg ikke på reglene som gjelder for 5:2 dietten om 500 kalorier, men på slankeeffekten og om muskler da brytes ned. Jeg bare tenkte at det skjer ikke siden det også er faste å spise litt mindre enn det. Prinsippet er jo at kommer du over 500 så er ikkke kroppen i faste, så da kan vel spise mindre? Er det noen der som faster helt, eller spiser mindre? Hvordan resultat har det blitt? Anonymkode: 1abc9...826 er 300 rielt å spise isteden for 500? Anonymkode: 1abc9...826
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Jeg fastet helt, da jeg gikk på dietten. Det er ikke bra, våknet opp med ekstrem hjertebank, og hadde humørsvingninger fra en annen verden. Jeg fungerte fint på jobb, men jeg anbefaler det ikke. Det er hvertfall lurt, som du sier, å spise noe, hvis ikke du vil opp til 500 Anonymkode: 86b55...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå