Gjest glacies crepito Skrevet 21. juni 2016 #1 Del Skrevet 21. juni 2016 Føler meg så gira på å snakke med folk på nettet i dag/kveld. Skal bare være hjemme og slappe av samt. ta livet med ro før det er sommerjobb i morgen igjen. Noen som vil chatte under kommentarfeltet om hva de gjør på, hører på, skal videre i sommer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 22. juni 2016 #2 Del Skrevet 22. juni 2016 19 timer siden, glacies crepito skrev: Føler meg så gira på å snakke med folk på nettet i dag/kveld. Skal bare være hjemme og slappe av samt. ta livet med ro før det er sommerjobb i morgen igjen. Noen som vil chatte under kommentarfeltet om hva de gjør på, hører på, skal videre i sommer etc? Jeg har tjent til livets opphold og vil komme til å oppholde meg i livet en stund. Her er det helt stille, men nå skal jeg dra å kjøpe litt blomsterjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg lager taco og forbereder meg til Island-Østerrike kampen som begynner kl.18 på tv2. Hvilken sommerjobb har du? Anonymkode: 150b7...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glacies crepito Skrevet 23. juni 2016 #4 Del Skrevet 23. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager taco og forbereder meg til Island-Østerrike kampen som begynner kl.18 på tv2. Hvilken sommerjobb har du? Anonymkode: 150b7...67b Så spennenes! Følgte selv med på Sverige - Berlin før i dag.. Utrolig kjipt det som skjedde med Zlatan om du har fått med deg det?.. Jeg jobber på Coop Extra Blir mye jobbing i sommer og etter sommeren da jeg skal studere, mens jeg av og til jobber på butikk i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg sitter i alle fall her på forumet, akkurat nå. Mange telle-tråder (og andre tulle-tråder) å være aktiv i... Anonymkode: 2ec15...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå