Mamma31 Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Følte meg litt dårlig i dag, og er ganske sikker på at jeg hadde EL forrige tirsdag (brukte EL tester). Likevel - tok en test (les: mange ulike) tidlig på ettermiddagen, og jeg fikk blant annet dette resultatet (se bilde). Tok 3 ulike tester, men på denne var streken tydeligst. Jeg leste av innen det hadde gått 5 minutter. Tok en på kvelden i dag, men der så man ikke streken så godt. Blir skikkelig forvirret - det er vel for tidlig? Vørt gravid 2 gr før. Da fikk jeg positiv test på 10 DPO og 12 DPO.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Kanskje du hadde EL tidligere enn du tror, eller kanskje du har tvillinger og produserer mer hormoner. Anonymkode: a04ab...a5b
Mamma31 Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du hadde EL tidligere enn du tror, eller kanskje du har tvillinger og produserer mer hormoner. Anonymkode: a04ab...a5b Er ganske sikker på EL'n, da jeg har brukt de testene over en lang periode og de har stemt med når jeg får mensen. Tvillinger? Gud bedre, hehe. Jeg syntes den virker positiv, men vil ikke "juble" enda. Første PP etter en SA for ca 6 mnd siden. Har kjøpt digital test fra CB, men tenker å ta dem til helgen...! Ts
Teardrop Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Er det billigtestene? Isåfall, jeg hadde flere sånne utslag forrige mnd, men var ikke gravid. Om det kun var 1 av de 3 om viste den lille "skyggestreken" ville jeg ikke gledet meg enda. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå