Gå til innhold

Barnehage i Kristiansand - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra Hamretun da? Ser den ikke er nevnt.

Anonymkode: 61f55...50a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 22. juni 2016 den 20.45, Wella31 skrev:

Hørt spesielt mye dårlig om den gårdsbarnehagen. Elendige lokaler, mye utskiftning av personell, og veldig dårlig sted å være for de aller minste. 

Har hatt barnet mitt der fra det var 2 - 4 år. Dette er noen år siden. Opplevde at noen av de ansatte var veldig dyktige, og var opptatte av barnas ve og vel, men vannvittig mye utskiftninger av personale. Og altfor lite lokale. Ville ikke hatt et barn under 2 år der. Tidligere hadde denne bhg godt rykte på seg faktisk.. Vi flyttet og barnet begynte i en supergod bhg, først da så jeg hvordan en bhg skal være. 

Anonymkode: 1dec3...960

AnonymBruker
Skrevet
På 22. juni 2016 den 23.21, tosøtesmå skrev:

Rakkerungan gårdsbhg er IKKE en dårlig barnehage! Den er så original man kan få det! Ligner ikke på en institusjon eller fabrikk! Minner om Pippis Villa Villekulla 💜 STABILT (faste vikarer 👍 )og verdens koseligste personale! Makan til mer omsorgsfulle mennesker skal man lete lenge etter!

Den hadde dårlig rykte før, men de som driver den nå er kjempeflinke! Har barn der selv nå. Helt fantastisk! <3 gleder meg til barn nr 2 skal begynne der etter hvert :)

Opplevde også de ansatte som omsorgsfulle. Og positivt at de var mye ute, og kunne ta ting på sparket, og tok individuelle hensyn. Har ingenting vondt å si om de faste som jobbet der, flotte mennesker. Følte virkelig de tok mitt barn på alvor, ble hørt av ped leder hvis det var noe osv. Men fortsatt var lokalet dårlig og altfor mange forskjellige vikarer da mitt barn gikk der. 

Anonymkode: 1dec3...960

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...