Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, deprim skrev:

Hvor lite målte de da? Herregud, det er jo helt utrolig! :hjerter: gratulerer så masse, også tvillinger - det må ha vært ett realt sjokk vil jeg tro! :biggrin: herlig! Håper alt går bra fremover! ❤ 

Har du hatt noen blødninger på noe sett å vis? 

Ja, jeg er ett vrak å er så innstilt på å få dårlige nyheter på UL til uken! :icon_frown: men det hjalp virkelig å lese din historie, så takk! :hjerter:  

Han så så lite at han målte ikke engang. 

Nei har ikke hatt blødninger, men fikk tidlig UL etter å ha hatt en MA i januar😊

Ja kjære vene, tvillinger var absolutt ikke helt etter planen, men etter å ha mista en gang er vi overlykkelige over å få 2 nå😁💜👶🏼👶🏼💜

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, emhanse skrev:

Han så så lite at han målte ikke engang. 

Nei har ikke hatt blødninger, men fikk tidlig UL etter å ha hatt en MA i januar😊

Ja kjære vene, tvillinger var absolutt ikke helt etter planen, men etter å ha mista en gang er vi overlykkelige over å få 2 nå😁💜👶🏼👶🏼💜

Oi! Helt merkelig hvordan denne kroppen fungerer altså.. er spent, prøver å fylle dagene med noe hver dag så jeg slipper å ligge hjemme å gruble å kjenne etter! Men er jo ikke så mye å gjøre med det uansett hva som skjer, er jo bare prøve igjen om det skulle gå galt ,- men er så klar å den lille er virkelig ønsket❤ 

Ah okei! :) bra du får tidlig å god oppfølging! 

Det er jo helt vanvittig! Så morsomt:fnise: når skal du tilbake på UL?

Skrevet
1 time siden, deprim skrev:

Oi! Helt merkelig hvordan denne kroppen fungerer altså.. er spent, prøver å fylle dagene med noe hver dag så jeg slipper å ligge hjemme å gruble å kjenne etter! Men er jo ikke så mye å gjøre med det uansett hva som skjer, er jo bare prøve igjen om det skulle gå galt ,- men er så klar å den lille er virkelig ønsket❤ 

Ah okei! :) bra du får tidlig å god oppfølging! 

Det er jo helt vanvittig! Så morsomt:fnise: når skal du tilbake på UL?

Pga sommerferie ble den jeg skulle hatt i uke 12 utsatt til uke 14😁 leser at mange har fått sett kjønnet så tidlig så kjenner jeg er ekstra spent på den UL-timen... Men samtidig kan det jo være for tidlig så prøver psyke meg selv ned på det så jeg ikke blir 'skuffa'... 🙈

• Liker 1
Skrevet

Var på UL imorges å d ble en tøff start.. våknet med at jeg gikk på toalettet å blødde rødt.. :-( da vat jeg sikker på at alt var over å prøvde bare puste å holde maska til jeg hadde vært på sykehuset. 

Da vi kom på sykehuset ville jeg bare kaste opp å gråte, forventa jo selvfølgelig det verste. La meg så ned å hun snudde skjermen bort fra meg til å starte med, men plutselig smilte hun å snudde skjermen rundt å så på meg å sa at der hadde det skjedde ting.. det var nå blitt mye større enn sist å var kommet nedi fostervannssekken.. store ting hadde skjedd på bare vel en uke 😍 å hjertet slo! Jeg ble helt lamslått. Klarer fortsatt ikke å tro det. Å velger vel å ta det helt med ro til 12 uker er gått tenker jeg. 

Har noe på livmorhalstappen som gjør at jeg kan blø lett, hun klarte iallefall ikke å se noen andre grunn til at jeg skulle blø. Men har sånn menssmerter, ligger bare på sofaen. Flere som har opplevd det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye menssmerter et par uker etter positiv test og ca til uke 12. De var så vonde at jeg måtte sette meg ned og puste ut, og sånne hadde jeg flere ganger om dagen som var så vonde. Husker jeg slet med å holde maska på jobb, da jeg alltid måtte gå på do etterpå for å sjekke at det var kommet blod. 

Jeg hadde også en ganske stor blødning i ule 12, som de ikke aner hvor kom fra. (Ikke tvilling da jeg hadde vært på tidlig ultralyd før blødningen.

Anonymkode: 8fd58...eed

• Liker 1
Skrevet

Huff! Fælt å lese, men "godt" man ikke er alene! :icon_frown: slik jeg å har det, menssmerter ofte, å har nå i 14 dager hatt av å på med brun utflod å 2 ganger med rosa/rødt.. helt forferdelig å kjenner meg igjen med å gå på do for å sjekke om det er kommet blod.. gikk det bra med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...