AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg vurderer å bli fosterhjem for dyrebeskyttelsen, da fosterhjem for kanin(er). Hva krever de, tenker på om det er noen her inne med erfaring som fosterhjem for kaniner? Er DB veldig strenge og kravstore? Og mtp vinter, krever de varme i buret eller holder det at det er stort, isolert og fylles med halm? Anonymkode: 86087...05e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Sjekk ut Den store kaninhåndboken. Finnes på nett Anonymkode: acd3e...7af
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Den store kaninhåndboken. Finnes på nett Anonymkode: acd3e...7af Kaninhåndboken? Hvis du mener kaninboka, så kan jeg den. Jeg vet hva en kanin trenger, men jeg vet ikke hva DB krever. Det eneste de skriver er at kaninene ikke skal være i små bur. That's it. Anonymkode: 86087...05e
Gjest Tom/Loki Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Så bra. Ta en tur på biblioteket der har de bøker om kaniner
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kaninhåndboken? Hvis du mener kaninboka, så kan jeg den. Jeg vet hva en kanin trenger, men jeg vet ikke hva DB krever. Det eneste de skriver er at kaninene ikke skal være i små bur. That's it. Anonymkode: 86087...05e Men da er det vel bare å henvende til dem og spørre? Anonymkode: db124...7df
Mearrasámi Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 DB er veldig glade for alle gode fosterhjem de kan få. Om du har erfaring med kaniner så er jo det det beste. Det DB mener er at dyret/dyrene ikke skal få et passivt liv i bur, men at de skal få muligheten til å kunne komme ut av buret og aktiviseres/sosialiseres jevnlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå