Gå til innhold

Sterk-utholdende-sunn-rask

CoolSistah

Anbefalte innlegg

Heyoh!! Da var det min tur.. Har hatt treningsdagbøker her tidligere, men føler jeg trenger en ny start, et definert mål og en god plan; så jeg laget like greit en ny en.

Har gått på en "smell" siste uken, har hatt mye å tenke på og mistet balansen på en måte. Dette har ført til at jeg gjenoppdaget bulimien jeg trodde jeg var ferdig med for lenge siden. Det ble et par dager med mye rot og tull, men satser på at veien fremover blir helt uten den slags "tull".

Målet mitt er å veie ca 65 kg over en lengre periode (er 172 høy, og har gått opp til 69 kg nå), å jogge fem km tre ganger i uken *skadefritt* i tillegg til en-to styrkeøkter i uken der jeg fokuserer mest på rumpe. Treningen er jeg egentlig i mål med, har vært ganske aktiv i ca to år, men måtte gi meg med jogging i vinter grunnet benhinnebetennelse. Trente styrke ca tre ganger i uken tidligere, men har fått litt for mye muskler (for min smak) i overkroppen, så skal roe ned fokuset på akkurat det en stund. Litt kjipt, da jeg synes det er mye mer behagelig og lettere å få resultater der enn på underkroppen.

Planen fremover blir å spise ca 1800 kcal daglig, og forbrenne ca 2300. Har ligget lavere tidligere men nå vil jeg heller spise litt mer for å ikke "sprekke". Jeg har også nylig gått fra å røyke 20 om dagen til å heller bruke damp. Det gir gode resultater på joggingen, men må innrømme at jeg savner røyken overraskende mye.

Jaja, da består resten av kvelden av oppvask, epilering, sol(?), sushi+ orphan black.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...