Gå til innhold

Liker menn kvinner med grønne øyne og mørkebrunt hår, varierende fasong og lengde?

Arabella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gutt 20 år her. 

Grønne øyner og brunt-svart hår er det absolutt peneste syntes jeg. Fasong er jeg ikke så opptatt av.

Anonymkode: 3fe92...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ytterst få. Sannsynligheten for at du går en ensom fremtid i møte er ekstremt stor. At fasongen og lengden på håret varierer, kommer til å bli et stort handikapp for deg. Vi menn ønsker forutsigbarhet når vi evaluerer en kvinnes skjønnhet, se bare på KG hvordan vi går i fistel dersom dama går opp noen kilo;)

Jeg tok denne anonym, for sikkerhets skyld.

Anonymkode: de376...839

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var altfor uklart - er det dama eller håret som har varierende fasong og lengde?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Dette var altfor uklart - er det dama eller håret som har varierende fasong og lengde?

Det var jo øynene og håret. Djis ass. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Har du et bilde? Hvis det er deg det er snakk om, kan du ikke finne et bilde av en annen som passer beskrivelsen du tenker? Hvis du vil være anonym. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt veldig skeptisk til damer som varierer i lengde, var så pinlig hver gang jeg skulle kysse henne på nesen og traff haka. Men lange øyne er sexy, assa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om hårfargen er stygg så hadde den vært stygg uansett farge på øynene? Mulig jeg er simpel på det, men det er da tross alt ikke så altfor mange hårfarger å velge mellom? 

Har for øvrig ikke sett så mange grønne øyne og blir like fascinert hver gang, det skiller seg ut og er helt nydelig!

Anonymkode: 5bad7...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når noen ser opp på meg med grønne øyne.....er jeg solgt.

Anonymkode: 051b9...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Altså... Det betyr så mye for deg om menn liker grønne øyne og brunt hår..? Hvorfor i alle dager gjør det det? Ikke meninga å være frekk, men ærlig talt, jeg er blond med blå øyne. Antar det er like lite eller mye attraktivt som ei dame med brune øyne og sort hår, eller ei med rødt hår og grønne øyne. At en så overfladisk verdi skal "bety mye" for deg at menn prefererer synes jeg personlig er veldig merkelig. Er det ikke viktigere at folk (les:menn OG kvinner) - liker deg for den du er som person, ikke hår- og øynefarve.? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

It`s a great big world. There`s a million other guys. I feel so lucky when I look In those green eyes.

Enkelt og greit

Anonymkode: 9d8a6...d5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Altså... Det betyr så mye for deg om menn liker grønne øyne og brunt hår..? Hvorfor i alle dager gjør det det? Ikke meninga å være frekk, men ærlig talt, jeg er blond med blå øyne. Antar det er like lite eller mye attraktivt som ei dame med brune øyne og sort hår, eller ei med rødt hår og grønne øyne. At en så overfladisk verdi skal "bety mye" for deg at menn prefererer synes jeg personlig er veldig merkelig. Er det ikke viktigere at folk (les:menn OG kvinner) - liker deg for den du er som person, ikke hår- og øynefarve.? :sprettoy:

Det var ment å være en parodi på denne, men det forstod visst ingen :ler::

Liker menn kvinner med hår til rumpa?

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Det var jo øynene og håret. Djis ass. 

Øyne med varierende fasong og lengde høres ikke så verst ut, det må jeg innrømme. Man blir jo lei av å se på de samme gamle øyeformede øynene dag etter dag.

7 timer siden, Arabella skrev:

Det var ment å være en parodi på denne, men det forstod visst ingen :ler::

Liker menn kvinner med hår til rumpa?

Jeg tror det var flere som forsto det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Jepp! 😄👍 Jeg har det og får absolutt oppmerksomhet fra mannfolka, så bare slapp av. 💃🏻

(Ja, skjønte med en gang at det var en spøk 😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den Tuesday, June 21, 2016 at 21.15, Cathrine88 skrev:

Øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 21.6.2016 at 21.07, AnonymBruker skrev:

Ytterst få. Sannsynligheten for at du går en ensom fremtid i møte er ekstremt stor. At fasongen og lengden på håret varierer, kommer til å bli et stort handikapp for deg. Vi menn ønsker forutsigbarhet når vi evaluerer en kvinnes skjønnhet, se bare på KG hvordan vi går i fistel dersom dama går opp noen kilo;)

Jeg tok denne anonym, for sikkerhets skyld.

Anonymkode: de376...839

Høres mest ut som en jente har skrevet dette :fnise:

Anonymkode: a0e84...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.6.2016 at 19.51, Arabella skrev:

Venter spent på svar, betyr så mye for meg. :rodme:

2 ganger har jeg sett veldig grønne øyne, og begge gangene var det veldig imponerende. Hårfargen husker jeg ikke, men det var  mørkere enn blondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt noe beroliget nå. "Det er von i hangande snøre." 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...