Arabella Skrevet 21. juni 2016 #1 Del Skrevet 21. juni 2016 Venter spent på svar, betyr så mye for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Del Skrevet 21. juni 2016 Gutt 20 år her. Grønne øyner og brunt-svart hår er det absolutt peneste syntes jeg. Fasong er jeg ikke så opptatt av. Anonymkode: 3fe92...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Del Skrevet 21. juni 2016 Ytterst få. Sannsynligheten for at du går en ensom fremtid i møte er ekstremt stor. At fasongen og lengden på håret varierer, kommer til å bli et stort handikapp for deg. Vi menn ønsker forutsigbarhet når vi evaluerer en kvinnes skjønnhet, se bare på KG hvordan vi går i fistel dersom dama går opp noen kilo Jeg tok denne anonym, for sikkerhets skyld. Anonymkode: de376...839 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Del Skrevet 21. juni 2016 Anonymkode: 9218c...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 21. juni 2016 #5 Del Skrevet 21. juni 2016 Dette var altfor uklart - er det dama eller håret som har varierende fasong og lengde? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. juni 2016 #6 Del Skrevet 21. juni 2016 51 minutter siden, Cathrine88 skrev: Dette var altfor uklart - er det dama eller håret som har varierende fasong og lengde? Det var jo øynene og håret. Djis ass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 21. juni 2016 #7 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Har du et bilde? Hvis det er deg det er snakk om, kan du ikke finne et bilde av en annen som passer beskrivelsen du tenker? Hvis du vil være anonym. Endret 21. juni 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 21. juni 2016 #8 Del Skrevet 21. juni 2016 Blitt veldig skeptisk til damer som varierer i lengde, var så pinlig hver gang jeg skulle kysse henne på nesen og traff haka. Men lange øyne er sexy, assa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Del Skrevet 21. juni 2016 Om hårfargen er stygg så hadde den vært stygg uansett farge på øynene? Mulig jeg er simpel på det, men det er da tross alt ikke så altfor mange hårfarger å velge mellom? Har for øvrig ikke sett så mange grønne øyne og blir like fascinert hver gang, det skiller seg ut og er helt nydelig! Anonymkode: 5bad7...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Del Skrevet 21. juni 2016 Når noen ser opp på meg med grønne øyne.....er jeg solgt. Anonymkode: 051b9...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 21. juni 2016 #11 Del Skrevet 21. juni 2016 Altså... Det betyr så mye for deg om menn liker grønne øyne og brunt hår..? Hvorfor i alle dager gjør det det? Ikke meninga å være frekk, men ærlig talt, jeg er blond med blå øyne. Antar det er like lite eller mye attraktivt som ei dame med brune øyne og sort hår, eller ei med rødt hår og grønne øyne. At en så overfladisk verdi skal "bety mye" for deg at menn prefererer synes jeg personlig er veldig merkelig. Er det ikke viktigere at folk (les:menn OG kvinner) - liker deg for den du er som person, ikke hår- og øynefarve.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #12 Del Skrevet 22. juni 2016 It`s a great big world. There`s a million other guys. I feel so lucky when I look In those green eyes. Enkelt og greit Anonymkode: 9d8a6...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) 2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Altså... Det betyr så mye for deg om menn liker grønne øyne og brunt hår..? Hvorfor i alle dager gjør det det? Ikke meninga å være frekk, men ærlig talt, jeg er blond med blå øyne. Antar det er like lite eller mye attraktivt som ei dame med brune øyne og sort hår, eller ei med rødt hår og grønne øyne. At en så overfladisk verdi skal "bety mye" for deg at menn prefererer synes jeg personlig er veldig merkelig. Er det ikke viktigere at folk (les:menn OG kvinner) - liker deg for den du er som person, ikke hår- og øynefarve.? Det var ment å være en parodi på denne, men det forstod visst ingen : Liker menn kvinner med hår til rumpa? Endret 22. juni 2016 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde pult deg. Anonymkode: 639b7...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. juni 2016 #15 Del Skrevet 22. juni 2016 12 timer siden, kisskissbangbang skrev: Det var jo øynene og håret. Djis ass. Øyne med varierende fasong og lengde høres ikke så verst ut, det må jeg innrømme. Man blir jo lei av å se på de samme gamle øyeformede øynene dag etter dag. 7 timer siden, Arabella skrev: Det var ment å være en parodi på denne, men det forstod visst ingen : Liker menn kvinner med hår til rumpa? Jeg tror det var flere som forsto det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 23. juni 2016 #16 Del Skrevet 23. juni 2016 Jepp! 😄👍 Jeg har det og får absolutt oppmerksomhet fra mannfolka, så bare slapp av. 💃🏻 (Ja, skjønte med en gang at det var en spøk 😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. juni 2016 #17 Del Skrevet 23. juni 2016 Den Tuesday, June 21, 2016 at 21.15, Cathrine88 skrev: Dette var altfor uklart - er det dama eller håret som har varierende fasong og lengde? Øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #18 Del Skrevet 23. juni 2016 Den 21.6.2016 at 21.07, AnonymBruker skrev: Ytterst få. Sannsynligheten for at du går en ensom fremtid i møte er ekstremt stor. At fasongen og lengden på håret varierer, kommer til å bli et stort handikapp for deg. Vi menn ønsker forutsigbarhet når vi evaluerer en kvinnes skjønnhet, se bare på KG hvordan vi går i fistel dersom dama går opp noen kilo Jeg tok denne anonym, for sikkerhets skyld. Anonymkode: de376...839 Høres mest ut som en jente har skrevet dette Anonymkode: a0e84...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. juni 2016 #19 Del Skrevet 23. juni 2016 Den 21.6.2016 at 19.51, Arabella skrev: Venter spent på svar, betyr så mye for meg. 2 ganger har jeg sett veldig grønne øyne, og begge gangene var det veldig imponerende. Hårfargen husker jeg ikke, men det var mørkere enn blondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg er blitt noe beroliget nå. "Det er von i hangande snøre." 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå